mama beetje boos

Heel herkenbaar allemaal, ik geef nu een flesje met sap, dan ligt ze even stil voor de onderkant, de bovenkant doen we zittend en dan pak ze zelf een flesje/tube uit het bakje, blijft wel opletten dat het niet open gaat, maar goed het is beter dan het gevecht. ;0)

Allemaal heel herkenbaar..
Senna is ook zo....Heel druk bezig met haar benen....en steeds willen omdraaien...
Wij hebben ook een spiegel hangen.....maar dan draait ze daar steeds naar toe..
Dus dat heeft ook geen effect.....
En dan zeg ik ook heel boos dat ze moet stil liggen...dan kijkt ze me echt heel vragend aan....En dan gaat ze gewoon weer verder...
Heel frustrend af en toe ja :)
Maar nu kan ze al heel goed zitten dus dan kleed ik haar maar zittend aan...
En dat gaat gelukkig een stuk beter!

Hier ook zo een...en nog gillen ook als ik haar been behoud van een doop in de poepluier. grrrr

Ja hoor heel herkenbaar... De eerste luier 's morgens (vaak mèt poep) verschonen we op het aankleedkussen. Meestal geef ik hem dan de fles in de hand, zodat hij vast kan gaan beginnen met drinken. Maar de rest van de dag is het ook draaien draaien draaien. Meestal geef ik een speeltje of knuffel in de hand, maar dit werkt ècht niet altijd.

Pfff, moeilijk soms   hè... de ideeen/trucjes raken wel eens op.

Groetjes happyM.

Ja heeeel herkenbaar!
Francesco is zelf gevaarlijk te noemen, Heb ik net zijn beentjes in de lucht draait ie op zijn buik en naar de zijkant, kan hem dan met mijn dij nog tegenhouden, anders ligt tie zo een verdiepinkje lager!
Dus doe ik het tegenwoordig op de bank beneden die is ruim en ik zet hem dan klem met mijn been, tot nu toch dan he!
groetjes Jolanda

Hier ook een draaikont, en het wordt alleen maar erger. Ik geef hem een klein knuffeltje om mee te spelen, maar dat werkt niet altijd. Soms zit alles er onder!! Ja, dat is wel eens irritant. Echt boos ben ik nog niet op hem geworden, dat word ik waarschijnlijk pas als ik merk dat hij dingen expres doet om te ergeren. En dan mag hij zich ook wel gaan bergen. Mijn vriend kan zich nog helemaal niet voorstellen dat hij ooit boos op Julian zal worden.....Ha! de tijd zal het leren!

Trouwens over dat eten weigeren. Dat doet Julian als hij een   poepluier heeft (ja, zit je net te eten....) en als hij een slokje water tussendoor wil. Na een paar slokjes eet hij weer lekker verder, moest hij even doorspoelen.

Wat fijn toch altijd die herkenbaarheid.
Hier namelijk precies hetzelfde.
Wat een gedoe om hem aan te kleden of te verschonen. En idd...leuk als hij net gepoept heeft.

Hij wil alleen maar draaien en als dat niet mag....dan word hij echt super driftig en boos.
Tis echt een gevecht ja.

En ik moet me ook inhouden om niet echt boos te worden. Ik probeer altijd heel rustig te zeggen: 'nee even blijven liggen'.   Maar ja, daar heeft meneer nog geen boodschap aan.
Anhoewel ik wel moet zeggen dat ik denk dat hij het best doorheeft, maar gewoon zijn zin wil doordrammen.

In de kinderstoel is het trouwens hetzelfde liedje, als hij het zat is zet hij zich schrap en zet een keel op.....ahahaha driftkopje.

Gelukkig ben ik niet de enige dat scheelt weer.

Jahaaaa, heel herkenbaar!! En heeeeeel irritant...
Ik kan er nog wel redelijk geduld voor opbrengen, maar vooral mijn vriend kan er heel slecht tegen, hihi...

Terug
Bovenaan