mama eten we vanavond...............

Julian lievelingseten bestaat uit tatjes en makonie (lijkt me duidelijk).
En uit de salade   pikt hij vaak de kowijfjes. hahaha, dat is wat minder duidelijk, maar hij bedoelt de olijfjes!

Ellen mv Julian

We aten laatst pasta (die pipe rigate, schrijf ik dat zo goed?)... en meneer zegt: 'Nee mama, ik eet geen slakken'.... is niet echt een spraakverwarring, maar vond hem wel grappig!
Verder zegt ie vaak als ik hem aankleed: "Voorzichtjes, mama"... weet ook niet waarom, zo wild spring ik niet met hem om :)
Verder hier niet echt veel spraakverwarringen... hij praat heel goed voor zijn leeftijd en kletst de oren van je hoofd... is ook vaak om te lachen trouwens.
Groetjes, Noor

Merel lust graag: keperpoek hihihi oftewel: peperkoek.
Ze kan het woord peperkoek wel nazeggen maar ze verwisseld dan toch weer de k en de p.

Verder kan ze eigenlijk goed praten, dit kleine potje heeft dan ook hele grote oren; ze hoort alles wat we zeggen en praat het dan ook geregeld na! (opletten dus met wat je zegt)

whaha

Leuke topic....

Onze zoon (2,5 jaar) gooit zijn afval steevast in de BULLERAK (juist, de prullebak)
Pappa heeft een mooie auto. Namelijk een PEESJO (inderdaad, een peugeot)
Als je buiten bij mamma wegloopt dan word de PILOOTIE boos (jullie raden het al... de politie)

Het volgende is geen verspreking, maar wel erg grappig. Zijn zusje drinkt uit de borst bij mamma geen melk, maar SLAGROOM. Hoe komt ie daar nou weer bij?!

Nog veel meer grappige uitspraken, maar weet ze zo even niet meer....

Groetjes
Margo
mv Stefan en Daniek

hahaha geweldig die uitspraken van die kleintjes Hier was rode kool heel lang rodekont.
Nu spreekt hij bijna alles wel goed uit.Laatst zaten we in de wachtkamer bij de huisarts en daar lag een boekje met groente en fruit en marek noemde bijna alles goed op maar bij de wortel aangekomen zei hij alleen en die is voor het konijn hahaha...

Terug
Bovenaan