mama in 2010!

Hallo dames!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Vanmorgen een positieve test in handen! EINDELIJK! Na 3 lange jaren en 21 ziekenhuisbehandelingen ben ik nu dmv IVF ZWANGER van mijn 2e kindje! Wij zijn helemaal gelukkig, want we hadden de hoop al bijna opgegeven. Alles is nog zoooo onwerkelijk! Ben nu wel heel onzeker, maar dat zal er allemaal wel bijhoren. Als alles goed gaat ben ik in maart 2010 uitgerekend!

Liefs Nicole

ps Ik heb een hyves gemaakt "mama in 2010"... Miscchien vindt je het leuk? http://mama-2010.hyves.nl/

Hallo
Gefeliciteerd...
Ook ik ben na meer dan 2 jaar zwanger, maar dan via IUI nog steeds heel onwerkelijk allemaal... Van ons 1e kindje.. Ook in maart 2010 uitgerekend.. Leuk idee die hyves ga me zeker aanmelden..Wanneer heb jij de eerste echo Nicole? Ik 31 juli....spannend... Liefsss

Hallo allemaal!

Leuk al die reacties!

@ vrouw27; officieel mag ik pas a.s woensdag (de 8e) testen, maar ik kon gewoon niet langer wachten, hahaha! Dus woensdag mag ik het zkh bellen om een afspraak te maken voor de 1e echo! Heel spannend allemaal!
Wanneer heb jij de 1e echo?

Heel veel succes meiden, we gaan de mooiste periode van ons leven tegemoet!

Liefs!

@Nicole: Wij hebben de 31e juli de eerste echo.. Nog heel onwerkelijk---spannend allemaal.
Ik ga me ook aanmelden op de hyves als de familie het weet na de 31e....
Geniet ze allemaal.....
Groetjesss

Terug
Bovenaan