mama in 2010!

hoi hoi!

Knap dat jullie het allemaal voor je kunnen houden! Ik rende gelijk met de test in me hand naar de telefoon om m ´n moeder en oma in te lichten en daarna schreeuwde ik het nog nèt niet van de daken, haha. Binnen 2 dagen was iedereen op de hoogte...

liefs!

Hoi Nicole,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook net zwanger en in maart uitgerekend van ons 2e kindje. Ons 1e kindje is ook dmv IVF geboren. We stonden op de wachtlijst voor een 2e kindje, maar dat is nu spontaan gekomen, zo onwerkelijk!! En blij dat we de molen niet (meer) in hoeven.

Ik kijk straks ff op je hyves.

Groetjes
Jolanda

p.s. ik heb 10 augustus mijn 1e echo.

hallo

gefeliciteerd met je zwangerschap
ik ben zwanger van ons tweede kindje en ook in maart 2010 uitgerekend als het goed is hahahah
ik heb 23juli de eerste echo spannend

groetjes sonja

Haaai GEFELICITEERD!!!!

Ik ben op 8/1/2010 uitgerekend! Ik ben nu in verwachting van mijn 3e kindje ik heb al 2 jongens helemaal spannend!
Heb net de uitslag van de nekplooi meting binnen gehad en die was helemaal tip top. Dus het gaat tot nu toe allemaal goed.

Franka

Hallo allemaal, ik heb afgelopen zondag een test gedaan die positief was!!!Ik ben na 3 maanden al zwanger van ons eerste kindje.Nu maar hopen dat alles goed gaat!Het dringt nog niet echt door bij ons allebei geloof ik haha.De test gaf aan 1-2 weken, maar 12 juni ben ik voor het laatst ongesteld geworden. Dan ben ik als het goed is nu in mijn 5e week en ben ik 19 maart uitgerekend, echt spannend!Volgende week vrijdag even naar de huisarts, voor wat tips. Ik eet namelijk geen fruit..Ik slik gravitamon, vitamine C en multivitmaine.Heeft iemand nog andrere tips daarvoor? En wat kan je het beste doen als je een zwakke onderrug hebt?Gefeliciteerd allemaal trouwens!!!!

Diddl

Terug
Bovenaan