MAMA IS MOE.....Feline hoest en hoest de longen eruit!

Thijn hoest hier ook veel, met puffer ging het beter en is hij ruim anderhalve maand niet verkouden of iets geweest. Nu echter weer wel morgen weer naar huisarts en wil graag weer dat hij aan de puf gaat omdat hij daar zo van opknapt, maar hoop dat het geen kwaad kan dat hij er afhankelijk van wordt ofzo.

Nou succes met de hoest praktijken. Vervelend dat het vooral 's nachts is bij jullie.

Natte doek op de koude verwarming leggen en bedje iets omhoog heb je vast ook al geprobeerd? T helpt hier wel iets.

Ik wilde nog even reageren op je twijfel over vrijdagavond, voor het eerst bij een oppas. Als het een collega is, dan werkt ze dus ook op het KDV. Die is dus wel wat gewend. Misschien loopt die avond helemaal anders dan anders. Zit de oppas de hele avond op de bank met je kleine meid, maar wat maakt dat nu uit voor één avondje. Dat overleefd zowel de oppas als Feline wel.
ik hoop wel dat je thuis even helemaal los kunt laten als je weg bent. Kun je weer nieuwe energie opdoen.

Groetjes, Karin

Hallo allemaal

Gelukkig heeft Feline afgelopen nacht nauwelijks gehoest en ook vandaag overdag ging het veel beter.

Wat betreft de oppas: zij werkt idd ook op het KDV en is zelfs mijn collega invaller op de vrijdag, dus ik weet hoe lief ze is voor de kids. Echt een topmeid, dus dat zal ook wel goed gaan.

Nu hoor ik toch ook veel om me heen dat er veel mensen hoesten e.d. dus misschien heerst het ook een beetje.

Ben ieder geval blij dat het al minder aan het worden is.

Bedankt allemaal

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan