Mama is ZWANGER !!!!!!

Wat heerlijk!!! Super gefeliciteerd!!! Ik wens met heel mijn hart dat je een fijne probleemloze zwangerschap mag beleven en dat je mooie kindjes kan maken...., dat heeft Kay al laten zien!! Geniet ervan en zorg goed voor jezelf en  dat kleine grote wondertje in je buik!

Liefs Monique en Marit

Waanzinnig!!!

Vorige week had ik er nog over nagedacht: "zou ze al zwanger zijn".
Meid ik ben heel erg blij voor jullie!

Ga je weer zo'n mooie kamer maken, net zoals die van Kay?

Hoeveel weken ben je nu?

Misselijk, moe, etc?

( lijkt wel een vragenuurtje hahahahah )

Geniet van het mooie leven in je, en nogmaals van harte gefeliciteerd!!

Liefs Sil

Jeetje,.. wat een boel reacties weer  

Ik heb woensdagavond de test gedaan en hoeveel weken ik nu precies ben weet ik niet. Dat komt door mijn onregelmatige cyclus, maar ik ga zelf van een week of 5 a 6 uit. Het is dus allemaal heel erg pril..

We hebben er dit keer weer 6 maanden over gedaan,  precies  hetzelfde als bij Kay.

Als je zwanger wilt worden kan het vaak niet snel genoeg gaan en was ondertussen al aardig aan  het balen dat het zo op zich liet wachten.
Had deze maand dus ook écht zoiets van: "Het zal wel weer niet. Laat ik maar de test doen dan ben ik er vanaf "  , dus schrok erg van het plusje. Heb geloof ik de halve blok hier wakker gejuicht

Zo zie je maar weer, als je er even niet zo mee bezig bent gebeuren vaak de mooiste dingen.. Ik ben zo ongelooflijk happy!

Esmé mv Kay

Hoi hoi,

Onwijs gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van.

Groetjes yvette

Wat een super leuk nieuws!
Van harte meis en Kay natuurlijk ook van harte!
liefs Daan

Hi Kay,

Wat ontzettend gaaf voor je, een brusje! Ben kei jalours op je, hopelijk krijg ik er ooit ook eentje.

Een hele dikke zoen van Tess

Lieve Esmé,

Wat een geweldig nieuws, ik hoop dat je zwangerschap heel voorspoedig zal verlopen en dat de vermoeidheid snel zal afnemen, ik weet nog van Tess dat Ik 's middags totaal uitgeput was, gelukkig na week 12 was het weg.  Dus nog even volhouden.

Geniet van je lieve ventje, echt ik vind hem geweldig, die oogjes... die zeggen zo veel. Maar ik heb ook geen twijfel dat je niet van hem zou genieten.

Mocht er ooit iets gedaan moeten worden dan horen we het wel.

Liefs en een knuffel Nanda

PS. ook een beetje jalours, maar ik gun het je zo! Ben echt super blij voor jullie, ook felicitaties aan je mannetjes natuurlijk.

Gefeliciteerd!!

Over een kleine 9 maanden is de wereld nog zo'n mooi kindje rijker!
Ik hoop dat deze zwangerschap je minder zwaar zal vallen, ik wens je in ieder geval alle goeds toe!

Ellen mv Julian

Daar moet ik natuurlijk even snel op reageren............
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf meis! Kunnen we kwaaltjes vergelijken!
Geniet er weer lekker van he!

En Kay....Wees een beetje lief voor je mama he! Het valt nu niet mee om zwanger te zijn, nu jij er ook al bent om voor te zorgen....

Dikke knuffels
Annet

Terug
Bovenaan