Mama, mama, mama, mama, mama, enz.......

Hey Meiden,

Even een vraagje aan jullie: Zeggen jullie kids ook 20x mama in 1 minuut???
Soms wordt ik er helemaal zenuwachtig van, terwijl ik toch echt niet zo'n zenuwpees ben...
Bij alles wat hij doet, bv: spelen, tv kijken, eten, wandelen bij alles zegt hij mama, antwoord geven heeft geen zin, negeren heeft geen zin...
Herkennen jullie dit, of misschien de moeders met oudere kinderen en hebben jullie hier mischien tips voor want ik kon niet wachten tot hij mama kon  zeggen maar  minimaal 20x per minuut is iets teveel van het goede...

GR, Patricia...  
 
Hee hoi,

moest gelijk hier aan denken:

http://www.youtube.com/watch?v=fGjypd5L9mg

Maar goed, heb je niks aan...... Alice zegt bijna alleen papa!

Groetjes Alberdien
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...
Dit filmpje lijkt wel bij mij thuis opgenomen, alleen Jayden doet het altijd bij alles wat hij aan het doen is...

Groetjes, Patricia
 
Hoi,

Bas doet het ook. Hij loopt rondjes en blijft maar roepen 'papa papa papa papa'. Mama zegt hij maar héél soms. Ik denk gewoon dat het een makkelijke klank is... Niks aan te doen vrees ik, wachten totdat ze meer woorden kennen!

Groetjes, Karin
 
Yep, hier precies hetzelfde.. Ook allemaal op dezelfde toon haha.. Het maakt ook niet uit of ik er wel of niet ben want maandag paste mijn ma op en die zei Hij roept een hele dag mama mama mama, en mijn man zei vandaag precies hetzelfde..
Ik geloof niet dat mijn oudste dat zo erg had, maar misschien heb ik dat heel ver weggestopt hahaha..
Idd, kan je in het begin niet wachten tot ze mama zeggen, maar ik ben het helemaal met je eens.. Een hele dag door is wat veel van het goede..
Doeii
 
Eline noemt hier iedereen in huis PAPA. Mama zegt ze dus nog niet, en das ook niet altijd leuk....

Maar mijn oudste is 7, en zegt zowat bij alles: TOCH MAMA???? Om helemaal GEK van te worden! Want als ik dan geen ja of nee als reactie geef, blijft hij maar toch mama roepen.... Grrrr
 
Onze zoon kay word augustus 2 jaar en roept en ook de heledag mama als hij met papa is is het hele dag   papa of als hij met opa en oma is dan opi omi ik word er echt bijna gestoord van! Haha en begon me dus ook serieus af te vragen of dit normaal gedrag is  heb ook echt vanalles geprobeerd gaat dit over ? Of moet ik hier iets mee?
 
Terug
Bovenaan