mama meeting omg. rotterdam/Dordrecht

hey andere mama's

In onze vriendengroep zijn wij de enige met kinderen. Ik zou het leuk vinden om met andere moeders in contact te komen en leuke dingen mee te ondernemen samen met de kids. ik werk op woensdag (meestal rond 2 uur klaar) donderdag en vrijdag.

Ik ben zelf 26 en kom uit Zwijndrecht. Lijkt het je wat, laat dan wat van je horen.

Groetjes Maris

Lijkt me leuk maar ik kom uit Limburg, Venlo dus helaas is iets te ver om even heen te komen helaas .. Hoop dat er ander moeder van dit forum in jou of mijn buurt wonen ..

Hoi Maris85, wat toevallig! Ik ben opgegroeid in Zwijndrecht, nu 27 en studerend en wonend in Utrecht. We zijn van ongeveer dezelfde leeftijd, dus misschien ken ik je wel van school. Ik zat op de St. Jozefschool (daarna De Toermalijn) en deed mijn VWO op het Walburg College.
Hier hetzelfde probleem, mijn vriendinnen studeren nog en omdat ik een aantal jaren in het buitenland heb gewoond en gewerkt, zijn andere vriendschappen ook verwaterd.
Laat ik nu toevallig dit weekend mijn ouders opzoeken i.v.m. Vaderdag, dus het lijkt mij leuk om saampjes af te spreken. Aquafina wordt deze week 6 maanden.

heey oceana

dat is wel heel toevallig. Ik ken je niet want ik kom hier niet vandaan. Ben een dordtenaar, verhuisd naar puttershoek, toen barendrecht en sinds 2 jaar samenwonend in zwijndrecht.
Wij zijn van het weekend ook op stap voor vaderdag, maar misschien zaterdag begin van de middag afspreken. Met of zonder kids??

Viviënne wordt volgende week 6 maanden.
stuur anders even een reactie op mn mailadres:
rissie_in_love@hotmail.com

Terug
Bovenaan