mama meeting omg. rotterdam/Dordrecht

@ Suzanne Waar woon jij in hoorn? Ik werk in hoorn nu op de roerdomp. Daarvoor 11 jaar bij de skh in de Kersenboogerd. Op moment zit me vrije dagen aardig vol maar misschien keer als het rustiger is ( na de vakantie in augustus)

Gr Ilonka

He Sanne, das toevallig. Ik kom oorspronkelijk uit Beilen en ben er nog regelmatig, omdat onze ouders, broers en zussen en vrienden wonen. Ik woon nu in Kampen. Maar dat is niet zo heel ver van Beilen. We zouden een keer een noordelijke ontmoeting kunnen doen.
Meer mensen uit het noorden??

@ Ilonka,
Roerdomp? Dat ken ik helemaal niet. Ik werkte bij abacus ook in de kersenboogerd. (het spectrum), dus we waren zo goed als buren hahaha.
Ik woon in de bangert oosterpolder in zwaag. Die gekleurde huisjes die je vanaf de westfrisia ziet liggen.
Ik ken het probleem van de te korte en te weinig vrije dagen. Maar soms zit er zomaar een dag tussen dat je denkt goh, wat gaan we nu eens doen ;).
Kijk maar gewoon. Mocht je zin hebben dan ben ik altijd wel in voor iets en anders zien we elkaar hier op het forum. Wij gaan nu ook eerst weg en in augustus gaan we verbouwen! jippie!

@ Suzanne Roerdomp is tegen over de hoge hop het is van leekerweide ik werk op de dagbesteding.
Ik weet dan wel waar je woon mijn man werkt bij schouten techniek dat is vlakbij... Spectrum ken ik wel daar haalde ik wel eens kinderen op grappig zeg.Succes met je verbouwing...

Hey Reneke, Maris85 en ik hebben al een aantal keren afgesproken met onze meisjes. Kom er gerust een keertje bij! Ik blijf nog een weekje in de buurt, dus stuur mij even een mailtje.. dan kijken we welke datum uitkomt.

truclyngo@gmail.com

x Ly

hey reneke. Gezellig als je ook een keer mee komt.Als je Ly een mail stuurt hoor ik wel wanneer jullie kunnen. Je kunt mij ook altijd mailen op rissie_in_love@hotmail.com

liefs maris

Terug
Bovenaan