mama peet..hoe was het bij de vk?

Hee wat lief dat je er aan denkt!

Ben net thuis!
Ik wilde net gaan schrijven dat ik dus niet gestript ben....

Bij ons in de praktijk hebben ze afgesproken dit niet  zomaar doen.
Zeker niet als je nog niet aan het rommelen bent...
Dus helaas....

Verder was alles goed.
Beeb maakte het nog goed... Al duurde het wel ontzettend lang voordat het hartje gevonden was...
Wat was ik blij toen ik het hoorde....
De VK die de vorige keer mijn bevalling heeft gedaan had gezegd dat zij mijn bevalling weer wilde doen.
Zij heeft in het weekeinde dienst... Dus wie weet....
Ik zou het super vinden, want de vorige keer was gewoon een groot feest!
En... Dit weekeinde... zou ook niet verkeerd zijn..
We hebben toch maar weer een afspraak gemaakt voor volgende week...
Volgende week woensdag mag ik weer! En dan de laatste keer, want daarna word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis, omdat ik dan over de 41 wkn heen ga...

Hopelijk is dat alles niet nodig en komt ons wondertje gewoon snel... Hij/zij ligt er gewoon klaar voor!!!

Hoe ist met julllie allemaal???

Liefs,
mama Peet

Jammer dat je niet bent gestipt..maar goed, ze zullen die afspraken wel niet voor niets hebben..

Toch weer een afspraak voor volgende week, ik hoop echt voor je dat je dan niet heen hoeft en al met je kleintje van een aantal dagen op schoot zit

Je wil dus ip thuis bevallen, leuk joh!
Hopen dat t dit weekend begint!

Veel succes met de aller aller laatste loodjes! want jehebt hoe dan ook je kleine binnen 2 weken!

groetjes

Hè balen! Ik hoop dat het snel losbarst bij je!

Hier is vannacht de vk wel geweest. Ik werd om middernacht wakker en dacht meteen: Ik heb een wee gehad! Het eerste uur heb ik liggen wachten, toen heb ik mijn vriend wakker gemaakt, want het werd regelmatiger en heviger. Na weer een uur hebben we de vk gebeld. Zij was bezig en stuurde de achterwacht (erg leuke meid, trouwens!). Ze heeft getoucheerd en ik had 1 cm ontsluiting. Ze heeft geprobeerd te strippen, maar toch zette het niet door. Tegen 5 uur zijn we weer gaan slapen.
Oef, wat vermoeiend! Ik ben zo blij dat mijn ouders onze dochter mee hebben naar het zwembad nu.
Ik heb nu geen weeën meer, wel af en toe een harde buik en continu een zeurende pijn in mijn onderrug en onderbuik. Er is dus wel wat aan de gang, maar we moeten nog even geduld hebben. Kan zo nog een paar dagen of langer duren, maar voor hetzelfde geld barst het vanavond (of eerder) toch los.

Sterkte voor jullie!
Liefs, Kaskes

Nog steeds redelijk rustig hier, af en toe een wee en veeeeel harde buiken. De baby beweegt nog wel, dus met hem/haar gaat het goed.
Onze dochter is nu weer thuis en ligt in bed. Wie weet begint het wel weer als zij eenmaal slaapt...
Ik duim voor jullie, duimen jullie voor mij?

Liefs, K

hoi Kaskes en Bloem,

Hoe ist bij jullie?
Alles nog rustig????
Jeetje bij jullie rommelt het dus toch wel een beetje...
Hier nog helemaal niks.....

Misschien toch aan die wonderolie... haha... NIET dus... Heb net mijn darmen weer enigzins normaal...

Nou ja... we blijven maar vol spanning wachten....
Ik hoop voor jullie dat het bij jullie doorzet!!!
(En dan bij mij ook snel)

Grtjs,
mama Peet

Terug
Bovenaan