mama peet..hoe was het bij de vk?

Zelden zo'n rustige nacht gehad! Dochterlief sliep in één keer in en is niet meer wakker geweest, ik hoefde "maar" twee keer te plassen en niks dat leek op een wee, harde buik of kramp. Dat geloof je toch niet?!?! Nu wel een zeurderig gevoel onderin mijn buik, maar die rug is weg: heerlijk!
Nou ja, we wachten het wel weer af...

Hoe is het bij jullie? Beetje geslapen, nog voorweeën, maar liever nog èchte??? De baby is wel een stuk rustiger nu, bij jullie ook? Volgens mij is dat toch een teken dat hij zich voorbereid op de bevalling.
Zo lang ik maar geen pijn meer heb, vind ik het niet zo erg om te wachten. Ik ben nu ook pas 38 wkn 5 dgn...

Sterkte meiden!
Liefs, K

hoi Kaskes,
Stoer dat je al 1 cm hebt. Heel veel succes met de volgende 9. Hier nog alles rustig. Ik heb vannacht echt super geslapen. Maar 1 keer eruit om te plassen en toen gelijk weer in slaap gevallen. Heerlijk... Mijn vk schat in dat het pas volgende week gebeurt, deze week niet meer. We zien wel. Iedereen veel succes, mama Peet natuurlijk ook. Hopelijk kunnen ze binnenkort wel helpen.
Groetjes
Monika

ha!

Ja, als de baby minder beweeglijk is zeggen ze wel eens dat de bavalling zich aankondigd.
bij mij nog niet t geval, vorige week vr en zat was ie heel rustig, moet m echt wakker maken. maar nu weer zo druk als wat. vind ik wel fijner trouwens, maar dan nml wel snel zorgen..maar t hoort dr ook bij dat ze rustiger worden ivm de ruimte die ze (niet) meer hebben.

En hoe t verder is? ja t rommelt, maar kan er geen touw aan vast knopen en durf ook niet echt meer te hopen moet ik zeggen. want als ik naar bed ga en de volgende dag met 'niets' wakker wordt baal ik toch wel een beetje..maar goed moet niet zeuren want ben pas 38 +1 (maar vanaf 22+5 wk al wel weeen gehad. in totaal deze zwangerschap 3 x, en 3x met infuus geremd. heb al wat zh bezoeken gehad dus.. en nu komt t ineens niet op gang, geeft zo'n vreemd gevoel. nu mag t en komt ie niet.)

maar goed, straks weet ik wat t wachtten waard is.

Hoop echt meiden, dat het snel gaat doorzetten/beginnen bij jullie. houden elkaar wel goed op de hoogte he?

liefs

Ik vind het ook erg vervelend als de kleine te lang niet beweegt. Zeker omdat dit aldoor een bewegelijk kindje is, dan schrik ik toch echt als ie rustig is. Vanmorgen ook: het eerste kwartier dat ik wakker was, bewoog ie niet. Normaal begint hij meteen met rekken en strekken als ik opsta. Gelukkig begon hij daarna wel weer, maar toch, heel  even schiet het door je heen: Er zal toch niks zijn???

En Monika, blijkbaar was het "slaapnacht", haha! Jij ook al zo lekker geslapen! Ik heb vandaag nog even gemaild met de vk (handig toch, die mail) en ze verwacht me dinsdag gewoon op het spreekuur. Dus ik loop, waarschijnlijk, gewoon met je mee volgende week in.
Het is nu ook wel zo rustig dat ik me bijna niet kan voorstellen dat ik weeën gehad heb! Of dat het ooit nog weer begint ;-)

Zet 'm op, meiden!

Kaskes

hi meiden,

Ik ben elke keer weer opgelucht als ik ons ukkie voel...
Hij/zij is al niet zo heel beweeglijk en dat wordt nu dus alleen maar minder.

Vandaag is mijn uitgerekende datum en het is hier nog heel rustig!!!
Dus we gaan er weer overheen....

We wachten maar af....
Gelukkig is mijn man nu thuis en heeft ie vakantie... Want het is en blijft wel rustig... mensen durven niet meer te bellen of langs te komen...

Tot gauw allemaal
Liefs,
Peet

he meiden,

'fijn' dat we ons allemaal zorgen maken als de kleine even niet beweegt. zijn gewoon bezorgde mama's, niets mis mee!:) Maar op dat moment is t ff echt niet leuk.
tsjah, je hoort soms ook zoveel verhalen...en die nare erhalen blijven op een of andere manier veel beter hangen, helaas.

precies 40 weken dus, mama peet, toch wel magische datum he. je man heeft 3 wk vakantie?bouwvak? hopen dat de kleine zich snel aankondigd.
hier is t nu heel erg rustig, misschien dan toch aan de frambozenbladthee...?? schijnt ook te helpen. ach, als t kindje er niet klaar voor is kunnen we vast niets anders doen dan w88.

en qua bezoek, zo vrvelend vind ik dat, dat er bijna niemand meer langs durft te komen. vind ik nergens voornodig, heb gezegd dak ze wel wegstuur als t niet gaat.Maar anders duurt de tijd ook zo lang ja..
Mijn man heeft nu ook vakantie, dus das wel gezellig. als de kleine 1 wk te laat komt, dan is de vakantie van mijn man voorbij, dat zal wel ff balen zijn. maar goe, je kan niet allles hebben zeg ik maar;)

xxx

Veertig weken, Peet, wat klinkt dat toch lang! Als je terugkijkt is het helemaal niks, vind ik!
Ik ben benieuwd of ik de 40 weken nog ga halen. De vorige keer niet (precies 39) en zou het wel gek vinden als ik het nu ook niet haal. Dan heb ik nooit de "magische grens" bereikt, haha. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, die kleine doet maar wat ie wil.
Wel balen als jullie mannen net weer aan het werk zijn als de kleine zich zou aandienen!
Mijn vriend kan in de kraamweek (de dagen dat ie moet werken) halve dagen werken. Daarna probeert hij vrij te nemen. Zal ook wel nodig zijn, want ik mag de kraamweek zelf niet van de slaapverdieping af ivm mijn bekken. Als ik na die 8 dagen dan ineens vol er tegen aan moet met twee kinderen... Ik weet niet, maar dat zie ik niet zo gebeuren!

Ik had tot vorige week nog aardig wat afspraken staan, maar dat wordt steeds minder. Morgen gaan we nog even bij een vriend langs, op een half uur rijden. Als ik het haal, ga ik dinsdagavond nog even naar de musical van groep 8 van mijn school. En woensdag is nog de jaarlijkse picknick na schooltijd en daar wil ik misschien ook nog even langswippen. Alles onder voorbehoud! Daarna is het volgens mij "op". Mijn ouders staan hier op de camping, dus die zal ik wel regelmatig zien en ik zal mijn schoonouders even een mailtje sturen met dat ze welkom zijn. Mijn zus komt wel en verder nog één hoogzwangere vriendin die ik nog wel even wil zien (zelfde dag uitgerekend als ik, grappig hè?).
Maarrrrr, het wordt wel steeds stiller zo. Stilte voor de kraamstorm ;-)

Liefs, Kaskes

P.s. Weer niks gebeurd vannacht, dus ik reken er nu op dat die kleine nog wel even blijft zitten!

Terug
Bovenaan