Mama s omgeving apeldoorn arnhem veenendaal rhenen

Hoi. Ik woon sinds kort in Ede. Ben uitgerekend op 7 december van ons eerste kindje. We krijgen een zoontje ?. Vind het ook leuk om mee te kletsen. Ik hoor wel hoe het verder werkt.   Groetjes !  

Hoi dames . Wat een leuk initiatief ! Zijn er ook moeders met dreumessen rond de 15 maanden? Van die grappen en grollen en klimmen en praatjes en ontdekkende kleine bengeltjes ?? Woon vlakbij Arnhem, in Oosterbeek. 

Ps tevens proberen we voor een tweede kindje! 

Ik woon in Apeldoorn en ik ben in april 2019 uitgerekend! Het lijkt me leuk om met andere mamas in contact te komen! 

Hallo dames!

ik woon in apeldoorn en het lijkt me ook leuk om bij een mama club aan te sluiten.
ik heb een zoontje van 6 maanden.

hopelijk wordt dit bericht nog gelezen ?

Hoi dames, 
wat een leuk initiatief. Ik kom zelf ook uit Apeldoorn en in verwachting van mijn tweede wonder. Oktober uitgerend. 
Ik heb ook al een dochtertje van 8. 
Het lijkt mij ook leuk om andere moeders en mama to be’s te leren kennen.. 

Hoi dames,

ik woon vlakbij Veenendaal en ben momenteel zwanger van ons eerste kindje. We weten zelf nog niet wat het word, blijft een verrassing.
ik ben 29 oktober uitgerekend.

Hey, wat leuk dat jullie allemaal reageren heb al een tijdje niet meer gekeken hier. We hebben nog geen groepapps ik weet niet of jullie dat een leuk idee vinden? Dan kunnen we gezellig met elkaar kletsen en zien we uit eindelijk wel of het klikt of niet?
Groetjes

Terug
Bovenaan