mama`s uit haarlem of omgeving?

zijn er hier op de club nog aanstaande mama`s uit haarlem of omgeving?
ik kom zelf uit haarlem.
ben benieuwd of er hier nog meer zijn die uit deze buurt komen.

groetjes angelique

Hoi angelique en joyce

Ik kom uit hoofddorp
Het is best moeilijk kiezen welke cursus inderdaad het zijn er zoveel ik ga mensendiekcursus volgen een soort gym met extra aandacht voor de rug en bekken

Hebben jullie de 20 weken echo al gehad? Ik vorige week ma alles was goed
Weten jullie wat het wordt ?
Wij niet dus het blijft een verassing :)

Gr Esmeralda

ik krijg een jongetje, was even omschakelen had zelf namelijk het gevoel dat het een meisje zou zijn.
onbewust ga je hier meer naar toe trekken.
maar ik ben net zo blij met dit jongetje hoor, berijp me niet verkeerd.
ik wilde het eigenlijk eerst ook niet weten wat het ging worden, maar ben eigenlijk ben ik wel blij dat ik het al weet. je kan nu gerichter plannen voor de baby kamer en de kleertjes en dergelijke.

ik zit er zelf aan te denken om zwangerschapszwemmen te gaan doen maar ik ben er nog niet helemaal uit.
wilde eerst de curses samen bevallen gaan doen maar mijn vriend vind het iets te veel om 9 weken aan een gesloten op een vaste avond op een curses te gaan. als het 1 of 2 dagen dan had hij het wel gedaan. maar helaas.
dus ben nu weer zoekende naar iets anders.

groetjes angelique

Hoi angeligue

Een jongetje dat is leuk ik snap dat het een omschakeling is als je dacht dat het een meisje werd

Wij zelf denken dat we een jongetje krijgen ik ben benieuwd :)

Zwangerschapszwenmen dat leek mij ook erg leuk ik heb alleen al erge last van mijn bekken dus ze rade mij mensendiek aan
Heb jij zwangerschapskwaaltjes of heb je nergens last van ?

Ik alleen mijn bekken wat erg vervelend is ik werk nu al 2 halve dagen en het wordt waarschijnlijk nog erger zegt de fysio en de vk maar verder heb ik nergens last van en we krijgen er wat moois
voor terug hou ik mezelf voor maar af en toe heb ik best wel eens een baaldag maar dat is denk ik normaal :-(

Gr esmeralda

ik moet zeggen dat ik eigenlijk vanaf het begin weinig klachten heb.
geen misselijkheid of last van mijn bekken.
alleen af en toe last van mijn banden en soms wat brandend maagzuur.
en ik heb anderhalve maand terug mijn allereerste blaasontsteking gehad.
als het hier allemaal bij blijft dan mag ik niet klagen.
dus tot nu toe een erg makkelijke zwangerschap.
maarja we zijn er nog niet natuurlijk.

ben hier eigenlijk wel blij mee aangezien we midden in een verbouwing van ons nieuwe huis zitten en we als het even meezit rond half december pas kunnen verhuizen.
dus hoop nog wel even spoepel en flexibel te zijn aangezien er nog heel veel in het huis moet gebeuren, en ik moet ook alles nog zien in te pakken.
en ik woon nu op het moment in een flat op de 3de etage zonder lift, dus is veel trappen lopen. wordt wel al moeizamer en ik merk dat ik sneller buiten adem ben dan anders.
maarja het is nog even volhouden.

groetjes angelique

Wat lekker zeg dat je zo weinig klachten heb ik hoop dat het zo blijft voor je aangezien je nog een verhuizing voor de deur heb

Wij zijn vorig jaar verhuisd ik weet wat voor werk het is alles inpakken klussen nee ik zal er niet aan moeten denken om dat nu te moeten doen :)
Ik wens je veel sterkte ;-)

Weet je al waar je wilt bevallen thuis of in het ziekenhuis? En hebben jullie al een naam. Wij hebben voor een meisje twee namen eerste en tweede naam en voor een jongetje een naam dus daar moeten we nog een leuke tweede naam bij verzinnen maar ik vind het echt erg moeilijk

Wat is precies je uitgerekende datum die van mij is
13maart.

Gr esmeralda

Terug
Bovenaan