mama`s uit haarlem of omgeving?

Wat lekker zeg dat je zo weinig klachten heb ik hoop dat het zo blijft voor je aangezien je nog een verhuizing voor de deur heb

Wij zijn vorig jaar verhuisd ik weet wat voor werk het is alles inpakken klussen nee ik zal er niet aan moeten denken om dat nu te moeten doen :)
Ik wens je veel sterkte ;-)

Weet je al waar je wilt bevallen thuis of in het ziekenhuis? En hebben jullie al een naam. Wij hebben voor een meisje twee namen eerste en tweede naam en voor een jongetje een naam dus daar moeten we nog een leuke tweede naam bij verzinnen maar ik vind het echt erg moeilijk

Wat is precies je uitgerekende datum die van mij is
13maart.

Gr esmeralda

Wat lekker zeg dat je zo weinig klachten heb ik hoop dat het zo blijft voor je aangezien je nog een verhuizing voor de deur heb

Wij zijn vorig jaar verhuisd ik weet wat voor werk het is alles inpakken klussen nee ik zal er niet aan moeten denken om dat nu te moeten doen :)
Ik wens je veel sterkte ;-)

Weet je al waar je wilt bevallen thuis of in het ziekenhuis? En hebben jullie al een naam. Wij hebben voor een meisje twee namen eerste en tweede naam en voor een jongetje een naam dus daar moeten we nog een leuke tweede naam bij verzinnen maar ik vind het echt erg moeilijk

Wat is precies je uitgerekende datum die van mij is
13maart.

Gr esmeralda

heb het een beetje erg druk gehad, dus vandaar mijn late reactie.

ik ga in het ziekenhuis bevallen, dit is wat mijn vriend graag wil. en jij ga jij thuis of in het ziekenhuis bevallen?

ik vind de naam ook nog een groot probleem, kan tot nu toe echt niks leuks bedenken. vind het echt heel erg moeilijk.

ik ben op 12 maart uitgerekend, dus ben 1 dagje eerder uitgerekend, dus wordt wel spannend wie van ons het eerste is. hihihi

ik denk er ook aan om vanaf volgende week voor een deel in de ziekte wet te gaan, werk nu nog full time in een verpleeghuis. maar ik merk aan mijn lichaam dat het me te zwaar aan het worden is, begin rugklachten te ontwikkelen en ben erg moe terwijl ik gewoon goed slaap en ben op het moment erg prikkelbaar. en dit is iets wat ik niet kan maken tegenover de bewoners op mijn afdeling.

ze zullen er denk ik niet echt blij mee zijn, aangezien we nu al een flink personeels tekort hebben. maar mijn kindje gaat toch echt voor.

groetjes angelique

Hoi

Ja ik ga ook in het ziekenhuis bevallen als we er op tijd zijn :) wij vinden het ook een veilig idee

Ja namen wat een gedoe he wij willen een naam die je niet. Te veel hoort wat dat is zo standaard

Ja dat wordt zeker spannend ik zelf denk dat ik iets eerder ga bevallen dat gevoel heb ik ( en hoop ik stiekem ook een beetje ) een week eerder of zo

Ja ik snap dat het vervelend is voor je werk maar je moet inderdaad aan jezelf en je kleine denken dat is het allerbelangrijkste

Heb jij je kinderwagen al uitgezocht wij hebben een joolz uitgezocht we zijn allebei erg lang en deze was mooi hoog en je ziet ze nog niet zo veel
Want de quinny en bugaboo zijn leuk hoor maar je
wordt er mee doodgegooid :)

Was gister met een vriendin nAr de jonge gezinnen beurs geweest ik in me rolstoel ( kan niet meer te lang lopen vanwege me bekken :-( ) en me vriendin me duwen
Het was erg leuk wat kleinen spulletjes gekocht en 2 boxkleden besteld we hebben namelijk geen standaard maat box dus we moesten boxkleden laten maken op maat hebben we een goedkope.boz via marktplaats ben je veel geld kwijt aan boxkleden maar ach
Het zijn wel mooie want het zijn gladde en wij hebben 2 katten dus als die er op gaan liggen kan je de haren er zo afkloppen
En we hebben een deeltijd hond :) ja een heel verhaal hij is 1keer in de 2weken het weekend bij ons ik heb hem samen met mijn moeder maar toen ik samen ging wonen hebben we het zo afgesproken:)
Heb jij huisdieren ? Morgen weer voor.controle naar de vk ben benieuwd !

Veel succes met het op je werk vertelllen Dat je minder wil gaan werken van de week

Gr esmeralda

ik heb een kinderwagen van het merk quinny heb hem via marktplaats, zit door de verbouwing wat krapper bij kas, maar ziet er verder nog erg goed uit. en bijna alles van de kinderwagen is te wassen, dus voor de hygiene hoefde ik het ook niet te laten.

zo heb ik ook de meubeltjes via marktplaats. het scheeld echt enorm veel geld en je kan als je goed zoekt erg veel leuke en mooie spullen krijgen voor een leuke prijs.

we hebben gisteren ook een nieuwe 2de hands auto gekocht van het merk skoda fabia station. de auto van mijn vriend die heeft het begeven dus we moesten wel. was eigenlijk de bedoeling om pas van de zomer volgend jaar te gaan doen. maarja het is helaas niet anders.

heb er ook nog over gedacht om naar de beurs te gaan maar had hier helaas niet de tijd voor.
hoop wel dat het me lukt om naar de negen maanden beurs te gaan, als ik dan nog een beetje mobiel ben tenminste met mijn 8 maanden zwangerschap.:)

Vervelend dat je zo veel last van je bekken hebt. Mag hier verder nog niet over klagen. Merk wel vanaf vandaag dat ik mijn baarmoederbanden meer ga voelen, had het eerst af en toe maar voel ze nu geregeld. maar hier valt mee te leven.

werk jij nog op het moment? en zoja wat voor werk doe je?

ik heb verder 2 poezen thuis, het zijn echte schatten maar baal inderdaad soms ook erg van de haren. daarom mogen ze straks ook niet boven komen bij de baby kamer en mijn eigen slaapkamer. zou het erg vervelend vinden als eerst de poezen in het babybedje zouden liggen en dat ik even later de kleine er weer in moet leggen.

veel succes morgen bij je verloskundige, is altijd weer spannend en leuk om het hartje te horen en of alles weer goed is met jou en de kleine.

groetjes angelique

hoi

wij hebben ook de kinderkamer via marktplaats gekocht me vriend heeft hem mooi geschilderd en het ziet er prima uit we hebben wel een nieuw matrasje gekocht
de box hebben we ook via marktplaats en ik heb laatst een leuk mobiel gekocht van playgro op marktplaats
je kan er inderdaad de leukste en mooiste spulletjes kopen

HEt kost inderdaad al meer dan genoeg echt niet normaal af en toe

wat vervelend dat de auto het heeft begeven altijd op de momenten dat het niet uitkomt echt balen zeg voor jullie

skoda is een goede auto wij hebben ook een fabia station en we zijn er erg blij mee

JA de negen maanden beurs lijkt mij ook erg leuk maar ik dacht ik ga naar deze want ik denk dat ik in februari het niet meer echt kan jammer genoeg

ik werk op het moment nog 2 halve dagen normaal gesproken 3 hele
ik werk op een kinderdagverblijf in haarlem
erg leuk werk, maar op het moment ook erg zwaar

bij de verloskundige was alles goed me baarmoeder loopt kwa groei ietsjes voor maar dat kan geen kwaad me moeder was dit keer met me mee en die vond het ook erg leuk om het hartje te horen

vanmiddag weer naar de fysio ben benieuwd

Heb je al op je werk verteld dat je minder wilt gaan werken ?
en hoe reageerde ze er op ?

als je wilt kunnen we mischien e mail adressen uitwisselen dat kunnen we mailen is wat handiger dan dit mischien :)
ik hoor het wel

Gr esmeralda

Terug
Bovenaan