Mama snachts wakker omdat ze zoontje "kwijt" is

Ja heel herkenbaar heb ik ook gehad. Vooral toen ik nog borstvoeding gaf inderdaad en ze 's nachts nog kwam. Nu ze doorslaapt heb ik het bijna nooit meer. Hormonen?

Mijn zoontje is 14 weken, en ik geef geen borstvoeding maar ook ik heb het regelmatig.. vannacht nog... ik dacht waarom huilt hij nou zo? Hij ligt toch in mijn armen? Om vervolgens wakker te schrikken en echt niet te begrijprn waar hij nou is... mijn man staat ondertussen boos op en zegt: waarom sta je niet op als je wakker bent ?! Waarop ik zeg.. maar hij is toch hier? Hij snapte er niks meer van haha

Ook hier heel herkenbaar. Het ging zelfs zo ver dat ik mijn man in zijn slaap zover kreeg om op zoek te gaan naar onze zoon om vervolgens beide wakker te schrikken en te zeggen waar zijn er mee bezig. Dat zorgde af en toe voor veel lol in de gebroken nachten! Onze zoon is inmiddels 12 weken, ik geef ook borstvoeding en ik heb er nog zo af en toe last van. Het wordt vanzelf minder. 

1 x gehad en toen had ze nog niet eens voeding gehad en lag ze dus vanaf dat ze naar boven is gegaan in der bed.Wel vaak dat ik wakker wordt omdat ik haar hoor huilen maar dat is dan niet zo. 

Terug
Bovenaan