mama uit kreta... (en anderen...iets over je leven en relatie... voor wie wil..)

hoi hoi meissie,

gatver... ik ben gewoon jarloers.. 29gr.. grom grom..
ik ben het weer hier ZO zat.. ik wil gewoon de zon in! ik kijk vaak naar bbc1 daar verhuizen ze vaak naar spanje om iets te beginnen.. zat dus laatst met mijn zus te bedenken dat we hier alles maar moeten verkopen en daar iets van een camping moeten beginnen.. haha ach dromen..
mijn nekplooimeting van kind nummer 1 kosten ons toen 140euro ik was 35jr nu dus gratis vw leeftijd.. en ik haal de kosten er nu dik uit haha na nekplooi en vlokkentest dus nu waarschijnlijk OOK vruchtwaterpunctie...
ik probeer er de lol maar van in te gaan zien.. nagels heb ik niet meer om te bijten dus..

hoe ben jij daar trouwens terecht gekomen? vakantie liefde? gewerkt?
haha ja ik ben nieuwsgierig..
als je iets wilt weten (ik dus)   moet je ook iets vertellen..
ik heb mijn vent via relatieplanet leren kennen.. voormij was het gewoon lachen keer iets anders dan via de disco.. haha (ja op 33jr nog naar de disco..)
4aug zijn we 3jr samen.. en als het goed is hebben we ergens in sept dan 2 kindjes..
ja mega vlot.. maar het voelt goed.. en geloof me wij zijn samen super sterk.. hebben al ZOVEEL te verwerken gehad samen.. miskraam (ongelukje na 2maand) geplande zwangerschap na 5maand en ik tijdens verbouwing super ziek.. toen kindje dat niet goed was en dus veel zorgen toen ff tijdje rustig toen ik weer zwanger en super ziek en nu dit weer..   nee ons leven is niet saai   och ja ik woon in dorpje bij nijmegen.. en ben stewardess in het werkleven bij de blauwe groep.. en 37jr
zo dit is mijn relatie en leven  in een notendop.. haha
nu jij

Hoi   Annemieke!

Ben even aan t pauzeren (aan de grote schoonmaak) de kids logeren, mannetje weer aan t werk. Ik eet alleen.. nu dus Rijst kipfilet en Uncle Ben chinese saus.  Vandaag is de 29graden nix aan hoor, het is stoffig grijs buiten, vieze wind uit t zuiden...     Dan komt nu m'n verhaal. Ben bijna 37 jaar geleden geboren in Arnhem, Gelders meisje, haha...jij (nu) ook! Opgegroeid in een dorpje vlakbij Arnhem. Na de mid. school in Groningen gaan studeren Kunstgeschiedenis. Maar ik kon m'n draai niet echt vinden. Gestopt, In Arnhem gaan wonen en veel  verschillende baantjes gehad. O.a.als hostess. En ook bij 'de blauwe' gesolliciteerd, door vele rondes heengekomen, en toen zou ik 'iets ontoegankelijks/streng hebben' Toen voorjaar '97  zag ik de adv. in de krant: Kreta, Maris hotels vraagt entertainers/animators ik voldeed aan de eisen qua talen/sport/aff. met kinderen/entertainment (ik zong nog in een bandje). Gesolliciteerd en aangenomen!!!! 8 Maanden Kreta leek me wel wat.... Beviel me reuze goed. Na een maand of wat kreeg ik een relatie met m'n huidige man. Hij is 4 jaar jonger. We hebben heel wat doorstaan qua (geen) acceptatie v zijn fam. pas na 7(!) jaar. We zij er alleen maar sterker door geworden. Na bijna 3j relatie zijn we in Ned. getrouwd. Beiden 'carriere gemaakt'  We hebben ons droomhuis laten bouwen hier in Gouves Zee en bergzicht. In 2004 zijn we hier met iedereen erbij    voor de kerk getrouwd. Ik was toen al in zeer  blijde verwachting van onze oudste Ioannis (16-2-'05). Billy  (28-11-'06) is na een moeilijke 2de helft v.d. zwangerschap  er ook bij gekomen, en nu  word ik zoals bekend is in september weer mama! Ik heb een stap terug gedaan qua werk toen ik een gezinnetje kreeg, van hoofd entertainment (de hele dag door) werk ik nu in de receptie vnl. franstaligen.  8 uur p.dag ongeveer 6dgn p week van april t/m oktober. (nu dus tot augustus)  
Ik kijk ook altijd naar die programma's waar ze de boel pakken en verhuizen, en meestal denk ik   ojeeeee dan komen ze in een land waar ze de taal en cultuur niet kennen.... Ik heb lessen genomen en spreek nu vloeiend grieks. Qua cultuur... ik ben indisch en ik zie veel gelijkenissen met het zuid europese. Maar dat neemt niet weg dat ik toch erg Hollands ben maar dat heeft m'n omgeving ook geleerd. Bijv.beeld een manager die tegen me schreeuwt zonder reden, die kreeg van mij de wind van voren! Dat was ie niet gewend! Maar ik ook niet! Nu werk ik in een ander hotel maar wel  voor  dezelfde  keten en als ik m tegenkom lachen we erom! Cultuurverschillen....
Wat een verhaal is t geworden!
groetjes,liefs,Priscilla    

Ik ben 29 jaar (net geworden op 16-03) en ik mijn vriend en ik zijn al 8 jaar samen.

Ik kom uit Zwolle en tijdens mijn studie in Arnhem heb ik mijn vriend leren kennen bij mijn bijbaantje bij de Halfords in Arnhem.
Mijn vriendje kwam zlf uit Nijmegen en na 2 jaar zijn we gaan samenwonen in Beuningen. Dat ligt echt vlak naast Nijmegen voor degenen die het niet kennen.

En nu zijn we in verwachting van ons eerste kindje die we hopelijk in volle gezondheid in september mogen verwelkomen. We vinden het allebei heel erg spannend en mijn vriend gelukkig ook. Hij weet soms nog meer over de groei en ontwikeling en over hoe ik me kan voelen dan ikzelf. Lief he?

Gr. Joyce, 13w6d

Leuk idee dit........
Ik ben dus Sonja ik ben 33 jaar oud en woon in Middelburg.
Ik heb mijn man 9 jaar geleden leren kennen in het bedrijf waar we
nu allebei werkzaam zijn.
In november 2003 werd ik voor het eerst zwanger. Ik was toen zwanger van een tweeling en alles liep voorspoedig. Totdat ik 38 weken zwanger was. Ik zat helemaal onder de uitslag, wat volgens de gyn. geen enkele connectie had met mijn zwangerschap. Maar helaas twee dagen later was er een kindje overleden. Ze hebben me toen geprobeerd in te leiden, maar dat was mislukt. Na 1 1/2 dag hebben ze een keizersnede gedaan en toen werd onze dochter Sanne als eerste geboren en toen onze "engel"Emma.
Sanne deed het redelijk de eerste dag. De tweede dag kreeg ze epilepische aanvallen. Ze is toen met spoed naar het Sophie gebracht. Sanne bleek een hersen infarct te hebben gehad. Wonder boven wonder overleefde ze dit en na 3 weken waren we thuis met zijn 3-tjes. Ze is nu 3 1/2 jaar en loopt geestelijk 1 jaar achter en ze kan niet zelfstandig lopen en heeft geen functie aan haar linker hand.
Maar het is een schat van een kind!
'Nu dus weer zwanger van de derde. Ik vind het allemaal heel erg spannend en kan niet wachten tot ik het kindje, gezond en wel, in mijn armen heb liggen.
Morgen een gesprek met de gyn. over de bevalling. Ik zou zelf graag weer met een keizersnede bevallen......

Gr,
Sonja

ja leuk he..
we vertellen elkaar zoveel dingen dat het misschien ook wel leuk is achtergrond van mensen te weten..
ik ben benieuwd naar de rest..
 liefs Annemieke

Nou ik doe mee,
Nou mijn naam is dus debora (bo) ben 36 jaar en woon nu dus op curacao.
Niet voor altijd maar mijn man (vriend, ben niet getrouwd) is werkzaam bij de marine en we kregen de mogelijkheid om hier voor een aantal jaren heen te gaan minimaal 3 jaar en max weten we nog niet.
Ik ken mijn vriend al 17 jaar ja wat een tijd he'en we zijn nog steeds verliefd lekker hoor.
Ik werk momenteel dus helemaal niet maar heb dat wel altijd gedaan ik ben 13 jaar werkzaam geweest bij het modebedrijf WE ik was daar store-manager van verschillende filialen.
Zo hebben we een tijd in brabant gewoond omdat ik toen in eindhoven en den-bosch werkte maar aangezien mijn vriend in den helder zat ben ik toch maar met hem mee verhuisd dus ben ik in Amsterdam gaan werken en later nog in hoorn wat mijn laatste winkel was voor mijn sabatical.
Ja en op curacao zou ik ook weer aan de bak gaan ik ben een erge duikfanaat en wilde het liefst op een duikschool gaan werken maar toen ik net mijn baan had opgezegd kwamen we er achter dat ik zwanger was en zo ben ik nooit meer gaan werken maar nu al 16 maanden full-time moeder en dat bevalt me prima.
Soms gaat het wel weer eens kriebelen maar nu ik zwanger ben van de   tweede probeer ik zoveel mogelijk te genieten voor ik het weet woon ik weer in het koude nederland en moet ik weer werken voor de kost.
Oja in nederland wonen we in MIDWOUD een klein dorpje vlakbij hoorn en ons huis verhuren we nu .

Groetjes debora.

Hierbij mijn verhaal,

Ik ben Nienke, 34 jaar. Bijna 5 jaar geleden heb ik mijn man leren
kennen tijdens de incatrail in Peru. Gelukkig was hij nederlander, dus
een relatie aanknopen ging iets makkelijker dan met een peruaan. Nu 4
maanden zijn we afwisselend bij hem en bij mij gaan wonen. Een half
jaar later heeft hij zijn huis opgezegd en is bij mij in Arnhem komen
wonen.

Toen hij een nieuwe baan kreeg in Brabant zijn we naar Wijchen verhuisd, waar we nu al weer 3 jaar met veel plezier wonen.

Na een zeer moeizame zwangerschap ( eerst 15 weken erg misselijk,
daarna 2x ziekenhuis opname ivm dreigende vroeggeboorte) is op 12
oktober 2006 onze dochter Famke geboren.

Na een miskraam in oktober 2007, verwachten wij eind september onze 2e spruit.

Liefs Nienke

Leuk, dit draadje!

Ik ben 29 en ben nu 2 jaar getrouwd met mijn Hongaarse man (hij is 27). We  werden min of meer   gekoppeld door een gemeenschappelijke kennis en het was vanaf dag één gelijk aan. Na 5 maanden gingen we  samenwonen (in Amsterdam, waar we allebei gestudeerd hebben) en na 1.5 jaar zijn we getrouwd.

Vanwege mijn man zijn werk als wetenschappelijk onderzoeker  hebben we vorig jaar 10 maanden in de VS gewoond, maar zijn baan beviel hem niet zo en we vonden Amerika maar niks. Eigenlijk wilden we vorig jaar al beginnen met 'proberen', maar we zagen het niet zitten daar kinderen te krijgen met dat rare verzekeringssysteem en in een stad waar je 's nachts niet over straat kon lopen. Nu wonen we in Eindhoven waar mijn man bij de universiteit werkt. Ik ben nu docent Engels bij de hogeschool hier. Heerlijk om straks gewoon in Nederlands te kunnen bevallen met mijn familie in de buurt!

Zijn hier trouwens moeders die hun kinderen tweetalig op (gaan) voeden?

Terug
Bovenaan