mama uit kreta... (en anderen...iets over je leven en relatie... voor wie wil..)

Hoi lieve as moeders, leuk zo'n uitgebreid voorstelrondje.
Ik heb in het begin ook al meegedaan maar ben lang weggeweest. Moe moe moe...
Wat een leuke verhalen allemaal en ook zo internationaal....Heb mijn man gewoon in mijn geboorteplaats  Apeldoorn  leren kennen, haha. Was zelfs al een oude bekende van de schooltijd. Maar inmiddels al bijna 9 jaar samen en 4 jaar gelukkig getrouwd en nu wordt ons geluk uitgebreid met een tweede kindje. In december 2005 bevallen van ons eerste zoontje Jay Luca. Heb toen een normale zwangerschap (met alle  kwaaltjes) en bevalling gehad. Nu maak ik me ineens veel meer zorgen of alles wel goed gaat....
Kijk met spanning uit naar de 20 weken echo, wij willen deze keer wel weten wat het wordt, nog 6 weken wachten.
Veel liefs Jessica

Hoi dames,

Leuk, zo'n voorstelrondje.

Mijn vriend (31)  en ik(34) zijn op 3 juni a.s. drie jaar bij elkaar. Dit iS ons eerste kindje en we kijken er erg naar uit! Natuurlijk is het ook erg spannend allemaal en zijn we aan het aftellen voor de 20 weken echo.
Samen met onze 2 katjes (Max (12 jr)  en Annaritha (17 jr) wonen we in Haarlem. We zijn allebei werkzaam in de IT. Ik doe al ruim 20 jaar aan voetbal en mijn vriend is helemaal geobsedeerd door muziek en DJ apparatuur.

Groetjes,

Terug
Bovenaan