Mama uit Kreta

Allereerst gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!
Jeetje wat een verhaal en wat er al eerder wordt gezegt "hoeveel kan een mens hebben" als er in 1 keer zoveel ellende op je afkomt.
Ik vind het zo krachtig van je hoe je alles vertelt.
Heel veel sterkte!!
groetjes cobie

Pfffffff hoeveel kan een mens hebben..... ik overschreid die lijn steeds...
De verpleegafdeling was hell.... Mijn beebje Domenikos werd dus opgenomen, d.w.z.
een babybed &luie stoel met nog een vrouwtje (babybed&luie stoel)
De 'badkamer' geen licht, open plafond dat lekte, wasbak &douche met gordijn, geen deur... Toilet 2 gangen verderop (openbaar). Dus.... ik was dolblij m'n kindje te leren kennen, maar verder.... Ik liet de bv. op gang komen (zwaar werk, steeds aanleggen en meneertje viel steeds in slaap in mama's armen). Ikzelf... at bijna niet, ging niet echt naar t toilet, sliep nauwelijks, lag helemaal niet... Ik heb mezelf zo achtergesteld dat ik zo.avond een hele erge pijnaanval had. Na tig onderzoeken (vanaf 3:00-14:00) bleek dat m'n darmen verkleefd zijn, ik veel te veel lucht heb. Maandag gingen we naar huis, nix feest ik had nog zoveel pijn... Pijnstillers nam ik niet vanwege de bv. Maandagavond besefte ik dat t zo niet gaat, ik kon niet eens liggen van de pijn! Ik heb m'n lieve kleine nog 1x bv gegeven en er voorgoed afscheid van genomen  het was zo mooi.....
Toen heb ik pijnstillers genomen en m'n ouders(logeren bij ons) hebben Domenikos s nachts bij hun en geven hem flesjes... Langzaamaan ben ik zombie-af... Ik eet alleen maar  bouillion en drink kammillethee, een week lang...
Ben heel blij dat we nu compleet zijn, heerlijk om naar m'n boefjes te kijken...

Wat een ellende allemaal zeg. Fijn dat je in ieder geval weer thuis bent en dat je ouders er zijn. Probeer je rust te nemen om te herstellen. Zeker nu je ouders er zijn. Je moet echt even aan jezelf denken.

Heel veel sterkte en geniet van je gezin.

Meid, wat een gedoe!!! Ik vind het onvoorstelbaar hoe positief je blijft. Hartstikke goed van je...
Heeeeel veel sterkte en ik duim voor je dat het snel weer allemaal wat beter gaat! Dan kun je echt gaan genieten van je 3 jongens! (leuk trouwens, die Griekse namen!)

Hou je ons op de hoogte?

Jacoline.

Hallo meiden!

Nog bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben (heel) blij jullie mee te delen dat t EINDELIJK goed gaat. Domenikos doet t heel goed en ik heb nauwelijks pijn meer!
Vandaag zijn we gaan wandelen naar t strand. M'n ouders en m'n kids en ik. Van de week ben ik met m'n man(netjes) een terrasje gaan pakken na de kinderarts bezoek. Wat een rijkdom....
Enne m'n man is ook gepromoveerd!   Het zonnetje is gaan schijnen!!!!!
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan