mama van sharon

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, wij zijn nu al weer een jaar bezig voor een 2de , we lopen nu bij de gynocoloog en bleek dus dat ik PCOS heb, waarschijnlijk had dat ik dat 3 jaar geleden ook maar hadden we gewoon een lucky shot van onze dochter zegt de gynocoloog.

Nu moet mijn man zijn zaad laten testen en dan weten we hoeveel hormonen moeten slikken, eerst tabletten maja, heb wel een vraagje hoeveel kans is erop om zwanger daar door te raken maar dan van een 2 ling?

Groetjes mama van sharon

oja misschien dat er nog oude er tussen zitten van 3 jaar geleden, ik hete volgens mij toen mrs4hughz, ik heb onder tussen nu wel 2 miskramen gahd, maja ik hoop dat jullie reageren

Hoi Mama van Sharon (ben jij Suzette?),

Ook ik heb in februari van dit jaar te horen gekregen dat ik PCOS heb.
Dit omdat ik zeer onregelmatige cyclussen heb/had van 2 of 3 maanden.
Waarschijnlijk ook al mijn hele leven.
Ondanks dat heb ik eerder al 4 spontane zwangerschappen gehad, waarvan 2 miskramen en ben ik nu alweer 6 maanden zwanger (weer spontaan, nog net op het laatste moment. Na deze cyclus zou ik beginnen met clomid.) van onze derde.

Dus ondanks dat het allemaal niet zo regelmatig is, is er toch nog zeker hoop!

Ik hoop ook dat jullie snel zwanger zullen zijn!!

Groetjes, Anne

he anne ja ik ben het suzette leuk joh om jou weer eens te spreken hoe is het, en ik zie dat je voor de derde bezig zijn, zo hoe oud is de jingeste nu?

wij zijn voor de 2de bezig en sharon is nu 2 jaar en 3 maanden,. en gefeliciteerd dat je zwanger bent.

dat je me echte naam nog weet, hahah na haast 3 jaar later :p

nou wij moeten nog ff wachten eerst ff de test nog doen van me man en dan maar afwachten,

gr suzette

Hoi Suzette,

Ik ben inmiddels alweer 6 maanden zwanger.
Onze jongste is nu 2,5 jaar.

Ik geloof dat ik je in oktober ofzo nog heb gesproken, het ging toen niet helemaal lekker tussen jullie (met die vriendin). Maar zo te lezen gaat het nu weer helemaal goed?!

En spannend allemaal he!
Hoop dat bij jullie het geluk ook mee zit!!

Groetjes,Anne

pcos houd in dat normaal zijn de blaasjes in je eierstokken kwa grote verschillend en geven elkaar hormonen waardoor 1 groter groeit en eruit wipt dus dominat is, bij zijn ze allemaal even groot en liggen ze dus aan de rand van me eierstok en staan ze dus in de file en af en toe kan er een eitje eruit wippen maar wanneer is altijd de vraag,
ze zijn allemaal dominant.

en anne, ja klopt, gaat nu goed heeft wel wat tijd gekost maja komt allemaal goed, 2 en half al weer zo zo, is ze ouder dan onze dochter, vind heel leuk dat ik je weer hier tegen kom doet me goed, krijg gewoon kippenvel ervan, hoe vaak wij niet met elkaar gesproken hebben.

gr suzette

hoi suzette,
Ik hoop je ook snel op het zwanger forum mag verwelkomen zou wel gezellig zijn.
Onze oudste is een dochter, Evi en alweer ruim 4 jaar en de 2e is een zoon Daan en nu dus weer zwanger van de derde en ook een jongen. Dat gaat dus druk worden met auto's haha!!

Wanneer moet je nu weer terug naar het ziekenhuis?

Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan