mama van sharon

he, leuk joh nog een zoon erbij hahah, zijn jullie in de mindere :p

me man moet volgende week vrijdag zijn kwakje inleveren zeg maar en dan 2 weken daarna terug komen voor de uitslag en dan hoor ik hoeveel hormonen ik krijg kwa sterkte ofzo, dus ff afwachten.

ik baal er wel van heb wel 2 miskramen gehad in augustus en september, maar als ik nu ongesteld wordt is het een ramp verlies echt een week lang bloed en heftig wordt er duizelig van en de pijn zit tussen de 6 en de 8 dus ja leuk is het niet,.

maar alles verders goed met je ?

Ik zou ervan uitgaan dat er met je man niets mis is, aangezien je toch al 3 keer zwanger bent geweest! En is je cyclus nu wel weer een beetje regelmatig?
Ik had clomid voorgeschreven gekregen voor een regelmatige cyclus, maar voordat ik daar mee zou beginnen zou ik eerst 10 dagen provera gaan slikken om een bloeding op te wekken. Uiteraard werd wel geadviseerd om eerst een zwangerschapstest te doen, deze was negatief.
Ik ben toen begonnen met provera en verloor op dag 6 een beetje oud bloed, maar geen menstruatie. Toch maar door gegaan met slikken en maar afwachten wanneer ik een bloeding zou krijgen, dit zou rond de 5 tot 7 dagen na het slikken van de laatste pil zijn. Na 9 dagen had ik nog geen bloeding en toen toch maar eerst een zwangerschapstest gedaan (dat zou immers de 1e vraag van het ziekenhuis zijn) en tot mijn verbazing was hij direct super positief!!
Dus je ziet het de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het komt bij jullie ook vast en zeker goed!!
Weet je al of ook jij clomid moet gaan slikken?
Groetjes

he, mijn menstruatie is niet helemaal regelmatig ene keer tevroeg andere keer telaat minimaal 10 dagen dus zit tussen de 20 en de 38 dagen kwa cyclus dus is niet echt prettig.

ik weet niet wat ik krijg, heeft ze nog niet gezegt, eerst afachten wat er bij me man uitkomt, het kan zijn dat ze wat zwakker zijn vanwege dat hij over gewicht heeft :( en we roken allebij :( en daar vanuit gaan ze bepalen welke ik krijg en hoeveel.

tot nu weet ik dus helemaal niks.

hoe gaat het verders met jullie, veel last van de zwangerschap?

gr suzette

Ja het is inderdaad moeilijk plannen als je niet echt weet wanneer je eisprong is. Wel heb ik de laatste maand ovulatietesten gebruikt, maar die gaven 4 dagen positief dan weet je natuurlijk nog niet echt waar je aan toe bent. Uiteindelijk heb ik dus wel een eisprong gehad.

Ik hoop voor jullie dat het de uitslagen allemaal meevallen en toch maar proberen te stoppen met roken!!

Hier gaat het allemaal voorspoedig! Totaal geen klachten wat betreft de zwangerschap en vanaf morgen gaan de kinderen weer naar school, dus dan wordt het ook thuis weer iets rustiger!

Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan