@mama1ekindje

Hay meid,

Hoe gaat het nu met de misselijkheid? Hoop dat het vandaag iets beter gaat. Sterkte ermee meid!!

En hoe gaat het met de andere dames die misselijk zijn??????

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Bleeeeeeeeeeegggggggggggghhhhhhhhhh! Vanmiddag naar de ha, ik trek dit niet meer. Saai hoor zo'n dieet van broodjes kaas, aangezien dat het enige is wat ik momenteel lekker vind. Verder heb ik ook nog een baaldag. Gisteravond is onze bijkeuken helemaal overstroomd door het noodweer. Via de afvoer van de wasmachine kwam alles weer naar binnen. Flink moeten dweilen dus.en het hele huis stinkt nu naar riool. Vanochtend na een dutje op de bank uiteindelijk mezellf toch maar van de bank gesleept, omdat ik pasfoto's moest laten maken en een nieuwe ID aan moest vragen. Ben ik eindelijk bij de fotograaf, is die dicht vanwege waterschade. Nou, wat gaat deze dag me nog meer brengen!
 
@Jessica,

Hi meid, de misselijkheid is nog steeds hetzelfde helaas :-( Weet soms niet waar ik het zoeken moet......Heb vanochtend de huisarts gesproken omdat de Emasafene niet werkt, kan vanmiddag de nieuwe pillen ophalen, ben benieuwd. Hopelijk werken die wel! Bedankt voor je lieve berichtje!!

XX
 
Ik heb alleen in de ochtend last van misselijkheid.
Dan ipv een kopje koffie maar een kopje thee. Verder de dag door ben ik nauwelijks misselijk.
Gelukkig :D

Liefs
 
ik ben vooral savonds misselijk, heb het nu zelfs zo erg dat ik de geur van het eten niet kan hebben:( hebben jullie daar ook last van?

x
 
Terug
Bovenaan