@mama1ekindje

Hoi,
ik heb gelukkig nog geen last van misselijkheid, maja ben nog maar 5 weken dus wat nog niet is kan nog komen. Wel heb ik maandag een flinke buikgriep gehad, toen was ik eerst bang dat dat door de zwangerschap kwam, maar toen mijn zoontje ook 's nachts begon te spugen wist ik dat dat het niet was.
Met mijn vorige zwangerschap ben ik ook nauwelijks misselijk geweest. Alleen als ik vroeg op moest voelde ik me niet echt lekker, maar nooit hoeven spugen.
Dit keer heb ik alleen dat ik niet zoveel kan eten. Als ik ongeveer de helft heb gegeten van wat ik normaal eet zit ik hartstikke vol! Heel apart haha.
Nou succes allemaal dames!
Liefs,
mar
 
Ik ben toch wel benieuwd of de medicijnen werken bij je. Ik heb zelf woensdag emesafene gehad van de ha. Ik pak de pillen niet structureel, alleen als ik ze echt nodig heb. Donderdag heb ik er veel profijt van gehad, maar vandaag merk ik geen verschil.....
 
@uglybetty: de pillen werken echt SUPER! Ben er zo ontzettend blij mee, eindelijk kan ik weer iets doen ipv de hele dag boven het toilet hangen. Als ik de misselijkheid voel aankomen neem ik een pilletje en die werkt binnen 30 min en je mag er 4 per dag. Ik ben nog wel misselijk af en toe maar lang niet zo erg als het was, het was echt verschrikkelijk! De Emasafene helpt bij jou dus ook niet? Ik zou zeggen als de misselijkheid aanhoudt, vraag naar de tabletten! Sterkte meid!
 
Terug
Bovenaan