Hee meiden!
Ik ben gisteravond thuis gekomen. Ze hebben me een paar dagen morfine gegeven en 2 nachten een injectie met slaapmiddel (wauw... Helemaal in "coma" gelegen) en de derde nacht een slaaptablet.. Helaas is de ontsteking niet weg, gaat ook niet weg zolang de kies er niet uitgehaald kan worden.. De ontstoken verstandskies zit nog half in de kaak, en die heeft dus de kaak ook laten ontsteken...
Ik moest vandaag gaan overleggen met de VK en huisarts (mag terug naar VK omdat met baby alles prima is, alleen rustig door de medicijnen).
Zij willen me zo niet nog 5,5 weken max laten lopen.(slik nu AB, 4x2 paracetamol en slaaptabletten om het vol te houden..) en dat is natuurlijk ook niet goed voor baby en mij...
As zaterdag ben ik 37wk. Dinsdag gaan ze kijken of ik toevallig al wat ontsluiting heb, zo ja, gaan ze me strippen en evt vliezen breken. Zo nee, gaan ze overleggen met gynecoloog en wordt ik wrs eind volgende week ingeleid...
Voor alle duidelijkheid.. Ze kunnen die verstandskies nu niet eruit halen omdat heel dat gebied te ontstoken is, met abces vorming. Kaakchirurg is bang dat als hij er (zelfs onder narcose) in gaat snijden er een groter abces kan vormen en als die openklapt kan er een grote infectie bij de baby komen via het bloed. (bloedvergiftiging). Mocht er bloedvergiftiging optreden, dan kunnen/mogen ze me nu niet alle medicijnen geven die dan nodig zouden zijn. Daarom stellen ze dat uit tot de kleine geboren is... Staat me nog wat te wachten NA de
bevalling dus...
Zoooo jammer dat met de zwangerschap alles zo goed gaat en dat zo'n ontsteking me nu zo nekt... Niks aan te doen helaas...
De steun in mijn omgeving doet me erg goed... Ons huis lijkt wel een bloemen/kaarten winkel!!
Nou, dit was even de update!