@ mamabo

Hee meiden!

Ik ben gisteravond thuis gekomen. Ze hebben me een paar dagen morfine gegeven en 2 nachten een injectie met slaapmiddel (wauw... Helemaal in "coma" gelegen) en de derde nacht een slaaptablet.. Helaas is de ontsteking niet weg, gaat ook niet weg zolang de kies er niet uitgehaald kan worden.. De ontstoken verstandskies zit nog half in de kaak, en die heeft dus de kaak ook laten ontsteken...

Ik moest vandaag gaan overleggen met de VK en huisarts (mag terug naar VK omdat met baby alles prima is, alleen rustig door de medicijnen).
Zij willen me zo niet nog 5,5 weken max laten lopen.(slik nu AB, 4x2 paracetamol en slaaptabletten om het vol te houden..) en dat is natuurlijk ook niet goed voor baby en mij...
As zaterdag ben ik 37wk. Dinsdag gaan ze kijken of ik toevallig al wat ontsluiting heb, zo ja, gaan ze me strippen en evt vliezen breken. Zo nee, gaan ze overleggen met gynecoloog en wordt ik wrs eind volgende week ingeleid...

Voor alle duidelijkheid.. Ze kunnen die verstandskies nu niet eruit halen omdat heel dat gebied te ontstoken is, met abces vorming. Kaakchirurg is bang dat als hij er (zelfs onder narcose) in gaat snijden er een groter abces kan vormen en als die openklapt kan er een grote infectie bij de baby komen via het bloed. (bloedvergiftiging). Mocht er bloedvergiftiging optreden, dan kunnen/mogen ze me nu niet alle medicijnen geven die dan nodig zouden zijn. Daarom stellen ze dat uit tot de kleine geboren is... Staat me nog wat te wachten NA de
bevalling dus...

Zoooo jammer dat met de zwangerschap alles zo goed gaat en dat zo'n ontsteking me nu zo nekt... Niks aan te doen helaas...

De steun in mijn omgeving doet me erg goed... Ons huis lijkt wel een bloemen/kaarten winkel!!

Nou, dit was even de update!

jeetje dat is nogal wat! Maar dat is een flinke ontsteking dan... hopelijk kun je het zo nog even vol houden. en dan op naar volgende week!! In ieder geval erg fijn dat ze geen enkel ricsico nemen! Maar kan me goed voorstellen dat dit een domper is voor je/jullie.

Hoe gaat het nu met je zoontje trouwens?

Liefs!

Met Bowen gaat het goed zolang hij voldoende rust neemt. Gaat nu 3 uur per dag naar school en dan weer ff op bed uitrusten. Zolang we dit volhouden, gaat t echt wel goed!! Niet te snel en teveel willen doen.. Begin september terug bij de kinderarts en dan zijn hopenlijk de bloedwaardes beter aan het worden door de rust!

Wordt jij nu ook eerder ingeleid ivm suiker? Ik mag nu kiezen tussen 2steden of EZ...

Wat zou jij doen?? Heb de afgelopen dagen in het EZ gelegen... Iedereen is daar zo ontzettend lief geweest... Waar loop jij? En wat zijn jouw ervaringen met arts assistentes en gynecologen??

jullie bowen heeft nog een lange weg te gaan dan! jeetje het zit jullie ook echt niet mee de laatste tijd...

maarre wij hebben vanmiddag toevallig nog een groeiecho gehad, en onze uk loopt maar een heeeel klein beetje voor op schema, niks om ons zorgen over te maken :) dus dat is goed nieuws! Zover het er nu uitziet zal ik dus niet eerder ingeleid worden, maar ik geloof dat ik zo en zo niet over de 40 weken mag... Zal het volgende week is aan de gyn vragen ;)

maarre ik ben in het 2 steden! Over het elisabeth heb ik idd veel goede verhalen gehoord, goede verzorging ed. 2 steden hoor ik weinig over. Merk wel dat het personeel daar behoorlijk kortaf kan zijn, en dat hoor ik ook wel is terug van andere mensen... Maarja ook die mensen kunnen hun dag niet hebben he ;) Maar als ik zou mogen/moeten kiezen zou ik denk ik toch voor het ez gaan! Maar das gewoon een gevoel ;)

Ben benieuwd waar je voor kiest! Zie je er erg tegen op?

Liefs!

Terug
Bovenaan