@ mamabo

Tja meid, soms komt alles tegelijk... Vandaar dat vlammetje nu ook op is... Teveel meegemaakt de laatste maanden, heel lang staande kunnen houden, maar dit is echt de druppel...

Maar joh, wel goed nieuws dat je uk niet teveel voor loopt!! Qua bevalling voel/merk je er niks van hoor qua grootte... Bowen was 3200 gram en ging moeizamer als Danique met 3860 gram!!

Mijn gevoel zegt idd ook dat ik voor het EZ moet kiezen! Ik ben daar zo goed opgevangen de afgelopen dagen.. En daar is natuurlijk ook de kaakchirurg meteen aanwezig!! Maar goed, mocht het alsnog dit weekend of zo spontaan beginnen wordt het t Kraamhotel of 2 steden en dat is
natuurlijk ook prima!! Laatste loodjes meid!!

Ik ga nu mijn slaaptablet nemen en hopenlijk lekker slapen!!!

hey

ja idd, maar jullie hebben wel heel veel gehad he! maarrrr na regen komt zonneschijn zeggen ze, dus hoop dat dit ook voor jullie, maar komt goed :)

maar ben je een beetje gerust gesteld mbt het inleiden?

Liefs!

Hee!

Tegelijk op t forum!!
Ben wel gerust gesteld ja... Was een beetje op internet aan t lezen en 2 mensen gesproken met een horor verhaal... En deze reacties stellen me echt gerust...

En ik weer iedere bevalling is anders... Maar toch liever wat ervaringen die "normaal" klinken!!!

Maar zie jij tegen de bevalling op? En hebben ze je schatting van het geboorte gewicht kunnen geven als het zo blijft groeien??

Lfs xxx

hey!

fijn dat je gerust gesteld bent :) de vervelende verhalen blijven toch altijd hangen he ;) Mijn beste vriendin is vorige week bevallen, (ook ingeleid) en dat was ook een positief verhaal! (voor zover dat kan ;))

Ik zie er niet meer tegen op! Ik heb een periode gehad dat ik doodsangsten uit stond, en echt bang was om te bevallen... Ik heb er met mensen over gesproken, en dingen gelezen, en heb nu zo iets van: fijn zal het echt niet zijn, maar kom maar op! ben zooo benieuwd naar ons wondertje :) Dus de angst is ervan af zeg maar...

Liefs!

Ja, je bent er op een gegeven moment ook gewoon aan toe... Je leeft er 9 maanden naar toe... Bevallen is ook echt mijn hobby niet en ben ook met tijden heel angstig geweest en nu denk ik ook "kon maar op...!!!"

Je wordt ook zo nieuwschierig naar die kleine!!! Zoo benieuwd... Heerlijk!!!

Terug
Bovenaan