@ mamabo

Hey meiden,

Ik vroeg me dit ook al af en had het gepost bij de waarschuwingstopic. Dit was Marielle haar reactie...

@grote broer, Feline heeft nog steeds pijn... Krijgt nog 3x per dag paracetamol.. Wil absoluut niet op haar ruggetje liggen (ze is vol op gaar rug en achterhoofd gevallen). Vandaag legden we haar d'r rug, begin te huilen en draaide naar haar zij.... Ze wil nu het liefste op haar buikje liggen, maar zo durf ik haar niet te laten slapen 's nachts..

Bowen heeft nu al 3 nachten nachtmerries... Roept hij heel hard om mij.. Hij heeft het er heel moeilijk mee... Wrs zullen we met hem naar speeltherapie moeten. Daar gaat hij weleens naar toe in periodes die wat moeilijer zijn, zoals de uitzendingen van papa.. Nou, dit is helemaal een aanslag op zijn gevoelige zieltje...

Mijn ontzettende roze wolk is gewoon zwart geworden... Ik kan het niet uitleggen wat het met je doet... 's nachts nachtmerries... Ik hoor haar dan steeds heel hard huilen... (is niet want ze slaapt dan...) ook zie ik haar steeds vallen... Vandaag badmoment... Dave had 't badje op de grond in de badkamer gezet. (niet op standaard en niet op haar kamer waar de val plaatsvond...) maar toch... Zo overstuur dat ik ging hyperventileren... Ook Feline vond 't niks... Die vond water zo lekker, maar nu zie je schrikacties van haar... Op 't moment dat ik 't nu lig te typen, rollen de tranen weer over mijn wangen... Ik kan gewoon niet uitleggen wat zoiets met je doet... Voel me echt nog steeds in en in rot... Deze tijd zou mooi moeten zijn en ik genoot zo enorm tot woensdag... Zo oneerlijk...

Fijn dat ik 't hier van me af kan schrijven.. Erover praten lukt niet meer... Wordt steeds zo overstuur, dat ik niks meer uit kan brengen...

Deze verwerking heeft tijd nodig en de huisarts heeft al gezegd dat ik er wrs hulp bij nodig ga hebben.

Ik vind het zó erg voor jullie...

Gebruik je een zijlig kussen? Ik gebruik deze nog bij mn dochter (die dus prematuur was) eigenlijk mag het niet meer, maar het maakt het zijliggen wel veiliger...Ze hebben ze bij de zorgwinkel.

Ik weet niet wat te zeggen, kan je niet troosten, maar ik denk heel veel aan jullie.

zo vervelend nog hoor. dat dit nog zo n na sleep heeft!
nog steeds succes en sterkte ermee!
over het buikslapen, wil me dochter ook wel zo laten slapen want die slaapt het liefst op haar zij of buik.
naast me in bed slaapt ze weleens op haar zij en dan tegen mij aan. op haar buik durf ik haar iook niet te laten slapen vooral s nachts.
misschien is er voor je dochter een oplossing dat ze wel op haar buik kan liggen of op haar zij?!
groetjes van

jeetje wat naar zeg! Ik hoop dat het bij jullie allemaal een plekje kan krijgen, ook al heeft dit echt zijn tijd nodig..
over dat buikslapen, je hebt van die Aro sleep matrassen voor kids.. Het zoontje van een kennis(4 maanden) wil alleen maar op zijn buik slapen! Het mag dan oficieel gezien nog niet, maar het is natuurlijk al een stuk veiliger!
Een hele dikke knuffel voor de kleine Feline, en natuurlijk ook voor jou en de rest van je gezin!

Wat triets zeg. Misschien geeft het troost dat het vanaf nu alleen maar weer beter kan gaan en die zwarte wolk steeds grijzer wordt. Het zal veel tijd nodig hebben, jij en je dochter maar ook manlief en je zoontje hebben een trauma opgelopen dat is niet zomaar voorbij. De kleine is zo kwetsbaar en je doet er alles aan om haar te beschermen. Je kan en mag jezelf niet kwalijk nemen wat er gebeurd is. Als dat ding niet had gebroken had jij niet met een schuldgevoel gezeten. Je gaat er vanuit dat het veilig is. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte hoe het met jullie gaat.

Beste Mamabo,

Mijn naam is Melvin en ik werk bij het Webcare team van zorgverzekeraar VGZ.

Graag komen wij in contact met u.

Stuurt u ons alstublieft uw klant en telefoonnummer naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,
VGZ Webcare

Melvin.
.

webcarevgz op maandag 8 augustus 2011 om 14:01 uur.
.
.
.

.

VGZ betreurt ten zeerste wat er is gebeurd. We hebben dat mevrouw laten weten, en we hopen dat haar dochter snel weer volledig herstelt. Uit voorzorg heeft VGZ besloten de Tummy Tub voorlopig uit het VGZ-kraampakket te halen en te vervangen door een ander cadeau. We hopen dat onafhankelijk onderzoek zo snel mogelijk duidelijkheid biedt over de exacte oorzaak van het ongeval. .

VGZ op dinsdag 9 augustus 2011 om 20:54 uur.
.

Terug
Bovenaan