@ mamabo

Hoi meiden!

Aan het eind Vd middag weer in het ziekenhuis gezeten met Feline. Ze slaapt steeds meer, vadaag weer niet wakker te krijgen. Ook niet voor haar voedingen. Vandaag heeft ze 9 uur achter elkaar geslapen. Ben inmiddels af gaan kolven om de bv op gang te houden en door het in een flesje te geven, kunnen we zien wat binnen krijgt. Vandaag 95 ml binnen gekregen bij haar... veeeel te weinig.

Advies gevraagd aan kinderarts en die zei "meteen komen"
Ze zijn zo allert omdat er een klein bloedingkje in haar hoofd zou kunnen zitten wat seipelt. Dit valt nooit zo snel op omdat het langzaam gaat. Je ziet vaak als dit zo is, je langzaamaan suffer wordt.
Ze hebben haar reflexen ed weer bekeken en ja, ze is suf maar reflexen zijn nog goed. Nu precies noteren hoeveel en wanneer ze slaapt en drinkt. Morgen aan het einde vd ochtend belt de kinderarts weer op naar mij voor overleg...
Verder kregen we vandaag te horen dat de radioloog de foto van Feline haar sleutelbeentje goed had bekeken en dat het vaststaat dat t gebroken is door de val en niet na de geboorte.

Met mij... Tja, moeilijk... Feline in bad doen durf/kan ik niet alleen. Mijn man blijft bij me staan... Eerlijk gezegd ben ik er nog steeds helemaal stuk van. Nog steeds nachtmerries en Heeeel slecht slapen. Ook Bowen heeft er nog heel veel moeite mee. Ook nachtmerries. Aan Danique merk ik niet zoveel, alleen dat ze nog liever is voor Feline!

Dit was even de update. Lief dat jullie zo meeleven! X

Lees nu net het bericht van VGZ... Ze hebben mij niet laten weten dat ze het betreuren wat er gebeurt is... Maar goed... Dat laat ik in het midden!

Ik ben blij dat ze "uit voorzorg" de tub "voorlopig" uit het kraampakket halen!! VGZ pakt het beter aan als de fabrikant van TT!!

Hoi Marielle,

Wat naar dat jullie meisje het nog zo zwaar heeft en dat ze nog zo moet knokken, ik had gehoopt op andere berichten. Ik hoop echt dat ze gauw weer opkrabbelt en dat er weer wat rust in jullie gezin komt.

Een hele dikke knuffel voor jou meis! Liefs grote broer

Ps Heb je gezien dat er ook nog reacties waren bij die andere topic (inmiddels op pagina 2 beland)

Wat zul je in angst leven...In de wat de mooiste periode van je leven moet zijn. We leven hier thuis allemaal mee, inclusief mijn zoon van vier want die zal mama huilen ;)

XK

Terug
Bovenaan