Mamaclub juni 2010 actief!!!

CHECK, Ik ben 9 juni uitgerekend !!
net 7 weken.
Ik voel me goed,niet (extreem) vermoeid en nog niet misselijk.
Vandaag is er een consulent langsgekomen van moeders voor moeders.
Spannend voor de 2e x een test doen.
Ja ik ben hartstikke zwanger.
Mijn borsten beginnen iets te groeien, maar verder gaat het goed !
Dit is mijn 1e kindje, 1e zwangerschap.

he hoi, ik ga nu mijn 8e week in ben op 3 juni uitgerekend!!! het is mijn 1e kindje dus allemaal erg spannend, ik ben wel erg misselijk en moe, ook ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders. mijn buik begint iets te groeien/ op te zetten, en mijn borsten zijn nog erg gevoelig.... het zou fijn zijn als we elkaar kunnen steunen hierbij. er komt toch wel veel op je af.

groetjes Angie

He hallo,
Ik ga er vanuit dat ik ook in juni uitgeteld ben. Ik heb namelijk het zogeheten PCO syndroom, onregelmatige cyclus.
Heb over 2 weken een echo om de termijn te laten bepalen,maar ga er vanuit dat ik nu op een wk of 6 zit. Ik ben zwanger van de derde, erg spannende allemaal weer! Ben bij de vorige 2 zwangerschappen ook niet misselijk geweest gelukkig en momenteel ben ik dat ook nog niet. Ga er ook niet vanuit dat dat nog komt. Maar al met al weer erg spannend!

Groetjes Linda

goedemorgen,
vandaag mijn 1e echo omdat ik ook een onregelmatige cyclus heb krijg ik hem eerder dan normaal, ben benieuwd hoever ik inderdaad heen ben want mijn buikje begint al te groeien namelijk.
hoe is het met jullie??/

hallo ik vermoed dat ik in juni uitgerekend ben. heel fijn om hier te lezen dat er meer vrouwen zijn met onregelmatige cyclus. gezien de symptomen en zo zit ik in de 7e week. volgende week een echo en dan weten we meer. als ik van mijn menstruatie uit zou moeten gaan zou ik ruim 17 weken zijn, gelukkig is dat niet zo. ik baal nu vooral van de moeheid, ik ben normaal erg hyper en doe veel op 1 dag en nu? pfff ziek zijn vind ik altijd al zo erg. verder gaat het heel goed, gevoelige grotere borsten, beetje misselijk ochtends maar geen honger of overgeven. ik kijk echt naar volgende week uit, de 1echo 2 weken geleden was nog niks op te zien

Terug
Bovenaan