Mamaclub juni 2010 actief!!!

Ik krijg 9 nov mijn 1e echo, best spannend.
Vanavond hebben we een feestje bij ons thuis, dan gaan we het aan de vrienden vertellen...
Familie is van de week al op de hoogte gesteld.
Wanneer gaan jullie het vertellen ?
Ik vind het allemaal nog niet echt spannend, komt wel na de 1e echo !

Hallo allemaal,

3 november hebben wij de eerste echo, gelukkig al gelijk om 8:50....

Ik ben nog steeds erg moe, en bij vlagen misselijk....van de week voor het eerst s ochtends overgegeven....joehoeeee...lang leve de zwangerschap....

Dit is mijn 4e zwangerschap voor 3e kindje...

Liefs Randy
mama van Ninthe* 18-11-2006
Nova 21-05-2008

hallo allemaal, vandaag echo gehad, het hartje klopt en ben 8 weken zwanger, vanavond bij het avondeten overgegeven 2x, pfff....even rustig aan doen en dan gaat het wel weer.....wel vervelend want we aten bij mijn schoonzusje.....ahhaha.

wij hebben het gelijk verteld toen we het wisten hebben we het in de 2 weken erna aan familie, vrienden verteld en op mijn werk want was zo misselijk dat ze het eigenlijk wel doorhadden hahahaha.

hallo iedereen!!

ik ben pas 24 juni uitgerekend dus vandaag nog maar 5 weken en 2 dagen zwanger!!
dit is mn tweede zwangerschap, heb in januari een miskraam gehad met 7 weken.

fam is al op de hoogte en is superblij!! ben nog wel wat bang dat t weer fout gaat maar deze zwangerschap voelt anders dan de vorige dus hopelijk is dat n goed teken!
heb eigenlijk nog nergens echt last van... alleen mn borsten groeien! en pijn!! mn vriend mag dr al niet meer aan zitten( de arme jongen)

hopelijk blijft alles goed gaan enne alle andere juni mama's... GEFELICITEERD!

liefs

Hallo allemaal!

Als eerst wil ik jullie allemaal feliciteren!!

Wij zijn ook zwanger van ons 1e kindje... hopelijk blijft alles goed gaan, heb nergenst last van eigenljik... af en toe wat steken in de buik, maar dat zal er misschien bij horen?

Wij zijn uitgerekend voor 18juni!!

Liefs Claire

Hallo Allemaal,

Wij zijn nu 7 weken zwanger en we zijn op 14 juni 2010 uitgerekent.
Dit is onze eerste zwangerschap, dus allemaal best spannend.

We hebben het alleen nog maar aan onze ouders verteld, omdat je zovaak hoort dat het nog mi gaat. Wat we natuurlijk niet hopen.

Ik voel me zelf verder prima, alleen gevoelige borsten en af en toe steken in de onderbuik. Dit komt doordat de baarmoeder groeit, zegt de verloskundige.

Iedereen die in juni is uitgerekend enorm GEFELICITEERD en een goede zwangerschap toegewenst.

Liefs Ingrid

Gisteren intake gehad bij de VK.
Buisje bloed laten afnemen (dikke naald echt pijnlijk)
Daarna op de bank gaan liggen om de baarmoeder te voelen.
Vk zei dat deze wel wat groter was dan voor 8 wkn zwangerschap, ze wilde kijken of ze een hartje kon horen, maar nee toch niet..
Is nog te vroeg.
Toen ik op stond zat er een grote vlek in mijn shirt, wondje had flink gelekt.
Balen.
De vk begon ook over de combinatie test, ik had direct bij het inschrijven al gezegd dat ik dat niet wilde.
Zij moest het vertellen (was verplicht), maar het leek wel of het echt de normaalste zaak van de wereld is om zo'n test te doen en dan als je een mongolide kindje hebt, dat men het altijd weghaalt.
Wij hebben ervoor gekozen, mocht het zo zijn, het kindje is welkom en ook al zou ik die test doen en zou ik erachter komen dat het een chromosoom te veel zou hebben, we gaan het echt niet aborteren !
Hoe denken jullie erover ?

Misselijkheid valt nog mee, wel is mijn maag aan het opspelen, ook niet altijd even fiijn.

Terug
Bovenaan