mamaclub november 2010

Hallo

zijn er al dames die tot de mamaclub november 2010 hooren?
Als ik kijk naar mijn eerste dag van mijn menstruatie en 35 dagen lange cyklus ben ik op 2 november 2010 uitgerekend.
De 22 maart heb ik afspraak voor een echo en dan gaan ze kijken hoe ver ik echt ben en waneer ik uitgereken ben. Kan niet meer wachten.

grotjes Boontje

Hallo

Ja ik behoor ook tot de november club!
Ik kom uit op 5 november 2010.
Ik heb net vanmorgen de verloskundige gebeld en heb voor 25 maart een eerste echo gepland staan!
Heel spannend weer allemaal!
groetjes Talleke

Hallo

Als ik goed reken ben ik 1 november uitgerekend!
Zal ook maar eens de verloskundige bellen. Erg leuk en spannend!

Groetjes November

Hoihoi,

Ja hoor, nog een lid. Volgens de berekeningen kom ik uit op 7 november. Ik heb nog geen dokter of verloskundige gebeld. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Ik geloof het nog niet helemaal. Boontje, talleke en november, hebben jullie al last van rare kwaaltjes?

Groetjes Kim

Hoi Kim. Ik heb nog geen rare kwaaltjes alleen mijn borsten staan af en toe op springen. Geen leuk gevoel. Maar dat hoort erbij hoor ik van anderen.

Bij mij gieren de hormonen af en toe door mijn lijf. Ik kan niet rustig meer blijven zitten en weet niet waarom er spontane tranen over mijn wangen rollen. Heel vreemd allemaal. Maar gespannen borsten, nee, totaal niet. Het is trouwens mijn eerste zwangerschap. En van jullie?
Boterbloempje, hoe zit het met jouw kwaaltjes?

groetjes Kim

Ook bij mij zitten de tranen gauw vooraan,ik kan om alles wel huilen hihi!
Verder ben ik af en toe duizelig, en heb ik wat steekjes in mn buik onderin.Hebben jullie dat ook?Vind ik soms best een eng gevoel.. t is allemaal zo pril nog..
groetjes Talleke

Terug
Bovenaan