mamaclub november 2010

Heel herkenbaar Talleke, die steken voelen een beetje als ongesteldheidskrampen. Duizelig ben ik ook als ik opsta na lang gezeten te hebben en dan de trap op loop. Is het jullie opgevallen dat onze bevruchtingsdatum rond de 14e februari heeft gelegen? Verdacht hoor.... hihi.
groetjes Kim

hihi ja dat was mij ook opgevallen!
En ja klopt dat het lijkt op ongesteldheidkrampen, maar toch voelt het anders he?Ik heb voor onze dochter een miskraam gehad, en vind t nu dus extra spannend.. soms denk ik wel eens, is het wel echt zo? maar zal er wel allemaal bij horen..
Jullie ook al last van vermoeidheid?
groetjes Talleke

Ik hoor ook bij de novemberclub en ben op 1 november uitgerekend. Het is voor mij de eerste en heb hiervoor twee miskramen gehad..alletwee in de 6de week dus volgende week is erg spannend allemaal.
En ja ik heb ook al kwalen, mijn borsten zijn opgezet en ik heb last van winden, tja hoe ik daar nou last van krijg maar goed haha
Iedereen hier veel plezier met je zwangerschap. Ik wacht trouwens nog even om een afspraak te maken, eerst kijken of het dit keer goed gaat.
groetjes Tarja

Hier nog een novemberclublid! Ik ben 5 november uitgerekend. Omdat ik vorig jaar een midkraam heb gehad mag ik de 22e al een echo laten maken. Ik heb al een dochter van 6 jaar en wij zijn 2 jaar bezig geweest voor nummer 2. Gezien mijn leeftijd(40) is het dus errug spannend allemaal en kan ik haast niet wachten tot ik de uitslag heb van de vruchtwaterpunctie, maar dat duurt nog zoooooo lang.

Hoi allemaal!

Ik ben ook uitgerekend in november! Als alles goed gaat de 8ste.
Dit wordt mijn eerste kindje, dus ben nog wel een beetje zenuwachtig en kan het ook nog niet helemaal geloven! De enige klachten/kwaaltjes waar ik last van heb zijn gespannen borsten en ik heb ook last van steken in mijn onderbuik, ben gelukkig niet de enige lees ik hier, ben wel blij dat zoiets er dus blijkbaar bij kan horen en niet dat het een teken is dat ik toch ongesteld ga worden en dat het mis gaat... Misselijk ben ik alleen als ik iets vets eet, en als ik in de bus zit, heel raar!
Ik word niet echt snel moe, merk het alleen met traplopen, dat dat iets moeizamer gaat.
Ik ga morgen de vk bellen voor een eerste afspraak, spannend!

Groetjes! Ragna

Gefeliciteerd allemaal!!!

ik mag me hier ook aanmelden, ben nu bijna 5 weken.. nog heel pril
ik heb al een dochter van 2,5
en voor dit brusje hebben we maar 4 maanden hoeven klussen.. best snel eigenlijk.

voel me verder best goed, alleen een opgeblazen gevoel in me buik. en nu in de avond is ie lekker opgezet.. verder soms wat hormoonseltjes die een spelletje met me spelen.. en ja me borsten,, nou ja me tepels zijn heel gevoelig!
heb ook het idee dat iedereen kan raden dat ik zwanger bent
maar tot nu toe weten alleen de ouders het nog maar.

Terug
Bovenaan