mamafiets

Hoi!

Ik heb een Montego Liberty met 7 versnellingen en ik vindt hem helemaal geweldig!
Ruime instap en hij is op zich niet zo heel erg duur. (€450-500).
Je hebt hem ook met 3 versnellingen, dan kost hij rond de €375.
Ik heb er een fietskar achter en ondanks dat ik ook een voorzitje heb, past Isabelle met spreidbroek hier niet in...

Maar ik vindt het een hele fijne fiets en zoals iemand anders je al de tip gaf: kijk eens op marktplaats!
Vaak willen mensen dingen kwijt die nog helemaal niet zoveel zijn gebruikt en zo bespaar je jezelf wel een hoop centen.

Succes met uitzoeken.

Liefs Monica

Hoi,
Ik weet een stuk goedkopereoplossing. Er bestaan speciale moedersturen.
Kijk eens op www.moederstuur.nl
Dan hoef je alleen het stuur te vervangen voor maar 60 euro!!!.
Goede oplossing toch?
Misschien dat ik zelf ook wel zo'n stuur ga kopen. Ik heb zelf nog een goede fiets en ik vind het zonde om een dure moederfiets te gaan kopen.
He lukt mij wel om op de fiets te komen met het stoeltje maar het is wel lastig.
Succes,
Groetjes Linda

Hoi meiden,
Bedankt voor alle tips, we zijn uiteindelijk bij ons in het dorp geslaagd, het is een hele fijne mamafiets geworden. De prijs viel ook ontzettend mee, het is een supermooie lichblauwe met een lekker breed stuur en extra lange pakkendrager. Het merk weet ik even niet, ik vond de kleur belangrijker :)  Als het weer nu een beetje mee wil werken zou wel fijn zijn, want we hebben hem nog niet kunnen gebruiken.

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan