@MamaLove82

Hoihoi,

Lees net dat je de 20-weken echo hebt gehad!! Wat fijn dat alles goed was :) Zo bijzonder!! Hoe gaat het verder met jou?

We hebben gister weer een groei-echo gehad van onze boefjes. Inmiddels bijna 29 weken! Zijn zoooo verliefd, ze maken het nog steeds erg goed!

Lees nog regelmatig met je mee, hoor! Een tweeling is het mooiste dat er is :))

Liefs!
 
Hi!

Wat leuk om je berichtje te lezen!!
Leuk dat je vaak meeleest. Een tweeling is zeker zo bijzonder en het mooiste wat er is! :)

Jij al 29 weken, hoe voel je je? Het wordt wel wat zwaarder zeker? Ik ben 22 weken a.s vrijdag.

Ik voel me heel goed nu, beter dan een aantal weken terug. Heb een zoontje hier rondlopen, en dat is wel eens pittig. Tillen gaat haast niet. Heb wel wat last van mijn bekken, wat de laatste tijd wat meer is geworden. Buik groeit enorm!
Maar geniet enorm van het feit dat er twee in mijn buik zitten, vind het ook zo bijzonder! Bij elke echo liggen ze lekker tegen elkaar aan, zo lief om te zien! Nu lekker met de babykamer bezig, vind het wel fijn als het op tijd af is. Nu kan ik nog wat dingen doen, straks gaat dat misschien niet meer.

Hoop dat met jou ook alles goed gaat!

Liefs!
 
Fijn dat het beter met je gaat!! Wat vind je zoontje ervan? Niet een, maar twee broertjes!! Wat moet dat bijzonder zijn geweest om te vertellen :)

Ik had weinig tot geen klachten, maar nu kan ik niet meer ontsnappen. Slaap heel slecht door de grote buik. Op mijn zij wordt er geprotesteerd door de kleintjes, dus slaap rechtop. Als een soort Sultan tussen allerlei kussens. Maar ja, dat slaapt natuurlijk voor geen meter! Maagzuur, vermoeide benen, kortademig, noem maar op!! Maar al dat geschop en gefriemel maakt alles goed. Het blijft genieten!!

Ben ook eindelijk begonnen aan de kinderkamer. Nog even wachten op de meubeltjes (maakt mijn vriend zelf), maar tegen het nieuwe jaar is het af! Zo fijn! Zal me wel een geruststellend gevoel geven....

Geniet nog lekker van je jongens en alles om je heen! Ik blijf je volgen ;)

Liefs!
 
Dat is pittig voor je om rechtop te slapen! Dat is niet leuk... Nog even volhouden! Ja die buik wordt echt enorm he!

Het is een heel fijn gevoel als het kamertje af is. Het is bij ons nog niet af, maar voor het grootste gedeelte wel. Alleen nog wat gordijnen, een lamp en accessoires ed. En binnenkort worden de ramen vervangen, die zijn nog van enkel glas. Dan is het beter geïsoleerd.

Mijn zoontje is bijna 2 en komt regelmatig met zijn hoofd op mijn buik liggen. Hij snapt het nog niet helemaal denk ik, zal straks wel gek staan te kijken! Hij vind al het geklus in de babykamer ook erg leuk, wil papa graag al meehelpen! En ging gister al zijn knuffels in de bedjes leggen :) Lief he!
Ik probeer hem veel bij de zwangerschap te betrekken en straks natuurlijk ook, als ze er eenmaal zijn.

Nou ik ga zeker nog even genieten. Heb al heel wat kleertjes besteld online! :) Nu maar even een stop inlassen...

Hopelijk hou je het goed vol de komende tijd! En geniet van je kleintjes.

Liefs!
 
Terug
Bovenaan