Mama's zwanger van de 2de

Dag mama's,

Hier nu 5 weken en 1 dag of 2 dagen zwanger van de tweede. Ik weet het zelf sinds afgelopen week en vind het leuk om af en toe wat de delen met andere mama's.
Ik voel me nog hartstikke goed, ik weet ook niet meer zo goed wanneer bij mijn eerste zwangerschap de misselijkheid begon, alleen dat ik na de 15 weken niet meer iedere ochtend hoefde te spugen :).
Ik merk wel dat m'n smaak nu anders is (dat had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet).

We hebben bij 7,5 week de eerste echo. Iets eerder dan normaal, omdat mijn eerste kindje te licht was bij de geboorte, terwijl ik bij 39 weken en 6 dagen bevallen ben.
Ik maak me daar vooralsnog geen zorgen om en probeer het maar als iets fijns te bekijken dat ik meer echo's zal krijgen deze zwangerschap!

Groetjes B

 
Gefeliciteerd. Hoe oud is je 1e? Dat is inderdaad wel leuk als je regelmatig een echo hebt. Fijne zwangerschap.
 
Gefeliciteerd!! Ik ook zwanger van de tweede.....hij is nu 2 jaar geworden afgelopen maand......ik heb geen idee hoe ver ik ben vanwege onregelmatigheid en een vreemde ongesteldheid de laatste keer, maandag bellen voor een echo...

Hoop dat het allemaal goed zal gaan, ben er zo blij mee al...

Liefs
 
Terug
Bovenaan