@mamatorist

A

Anoniem

Guest
Het broekje waar je naar vroeg dat Marissa draagt is inderdaad ipv een romper. Ze zijn echt helemaal geweldig!! Ze komen van een outlet store uit Eindhoven. Omdat ik vanmiddag toch ben gaan stadten heb ik de laatste 3 voor jou gekocht. Maar dan dus voor jongens want die Marissa droeg zijn echt voor meisjes. Als je even zegt of je ze leuk vindt dan kan ik ze naar je opsturen. Het zijn echt broekjes speciaal voor over de luier dus geen onderbroeken zeg maar.

groetjes Linda

up voor Marloes, er wordt nu zoveel gereageerd dat berichtjes zo weg zijn en dan blijf ik hier met 3 broekjes voor jongens zitten

nog maar een keer omhoog, en anders misschien andere liefhebbers

Hoi Linda,

Ik denk dat het misschien handig is om er bij te zetten welke maat het is en hoeveel ze kostten. Dan krijg je misschien sneller reactie. Zoals je weet heb ik een meisje dus helaas

Groetjes
Inge

Dank je wel Inge, maar ik had ze speciaal voor mamatorist gekocht. Als zij ze wil hebben dan zijn ze dus voor haar maar de berichten gaan zo snel dat hij elke keer weer heel laag staat als ze inlogt. Het is niet zo dat ik ze wil verhandelen of zo. Zij had gewoon gezegd dat ze dit soort broekjes zocht en ik wist waar ik ze kon krijgen. Wil haar dus eigenlijk alleen maar helpen. Maar wie weet logt ze binnenkort in.

Hoi Linda,

mocht je ze niet kwijtraken wil ik ze wel overnemen van je.Lijkt me erg handig voor op vakantie.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan