@mamatorist

Hoi Chimene,

Het zijn er in totaal 3 dus ik weet ook niet of mamatorist ze alledrie zou willen hebben. Misschien kunnen jullie ze delen? Wanneer ga je op vakantie?

groetjes Linda

Hoi Linda,

ik zie nu pas dat je al heel veel berichtjes voor me achter hebt gelaten. Sorry!!!

Wat kosten de broekjes per stuk en welke maat zijn ze?

Groetjes van marloes

Het is 1 maat 80 en 2 keer maat 86 maar ze zijn lekker stretch dus ik denk dat ze altijd wel passen. Geloof het of niet maar ze zijn van KidsCase (?) en zijn normaal rond de 20 euro per stuk . Bij de outlet waren ze 2 euro per stuk , das toch een stuk beter he. Laat maar even weten of je het wat vindt.

groetjes Linda

Hoi Linda,

kunnen ze gewoon in de wasmachine? Wat staat er precies op die ene met die plaatjes, want die vind ik er zo leuk uit zien? Stijn zit trouwens al in maat 86 en heeft soms zelfs al maat 92 aan.

Groetjes van marloes

Hoi Marloes,

Ze mogen gewoon in de wasmachine op 30 graden, ze mogen niet in de droger. Op die met de plaatjes staan muisjes.

groetjes Linda

Die vind ik er zo lief uit zien. Zou je die op willen sturen? heb je hyves? dan kan je me toevoegen en een pb sturen, want ik wil liever nietmijn adres voor heel de wereld hier leesbaar neerzetten. Mijn hyvesnaam is mamatorist. Als je die invult kom je me als het goed is tegen.

Groetjes van marloes

Hoi Marloes,

dat is goed ik voeg je toe. Maar wil je er maar 1 want dan gaan die andere twee naar Chimene

groetjes Linda

Ja één lijkt me wel voldoende omdat ik hem alleen wil gebruiken met mooi weer. Dan heeft Chymene er ook mooi twee.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan