@mamatorist

A

Anoniem

Guest
Hoi Marloes,

Ik las in een andere topic dat jij Scrapa-z leest. Ben jij ook een scrap-fanaat?????
Vind het helemaal geweldig. Alleen zit ik nu met een probleem, geheet 'tijd'...hihi..

Ik ben nu een album voor Jennifer aan het maken (haar 2e en ben pas bij haar 10e maand!!) deze  is dan niet helemaal gescrapt maar wel met sjablonen aan het werk en leuke stempels ed  , wil een eigen album over Jennifer maken voor mezelf en deze wil ik wel helemaal scrappen (heb ik al een scrap-album voor). Dan heb ik nog mijn eigen foto's die ik nog moet inplakken (ook in een scrap-album)....

En dan heb ik maar 1 kind, maar jij hebt er 3!!!!! Hoe doe jij dat???? Ben ik erg benieuwd naar..

Groetjes van Ilone

(Jennifer 11-7-2007)

Ik vind het fantastisch om te doen en ik maak er echt tijd voor. De oudste twee zitten overdag op school en Stijn slaapt nog overdag. De oudste twee vinden het ook leuk om te doen en hebben er zelf ook spullen voor. Ik heb echt te veel materiaal om op te noemen. Geweldig. Bij scrap van AZ zitten veel materialen waar ik met veel plezier mee aan de slag ga. En ik heb laatst de scrapboss gekocht en die is geweldig!!! Als de oudste twee sávonds slapen dan scrap ik ook of maak ik kaarten, want dat vind ik ook leuk om te doen. Stijn speelt dan zelf als hij nog niet op bed ligt. Stijn kan gelukkig heel goed zelf spelen.

Groetjes van marloes

Hoi,

ik heb vandaag eindelijk letterstansjes gekocht voor de double do XL en ben hem al helemaal aan het uitproberen. Super hoor!!!   Wat heb jij allemaal voor scrapmaterialen???

Groetjes van Marloes

Zijn er trouwens nog meer die scrappen???

Ha die Marloes,

Ennn.. ben je blij met je stansje?? Ik ken het apparaat niet echt , maar kan me wel goed voorstellen hoe makkelijker het allemaal wordt.

Ik heb zelf niet van zulke apparaten in huis, vind het toch nog steeds te duur...
Heb zelf wel veel mallen voor de foto's en voor letters.. En dat blijf ik toch nog steeds het leukst vinden. Ik geef meer geld  uit aan de rest erom heen, zoals papier, lint, eyelets, stempels etc...

Gisteren was ik weer lekker bezig, helemaal Desperate Housewives vergeten..hihi..
Ben nu in het 2e album van Jennifer bezig en pas bij haar 9e maand, schiet dus op..
Heb besloten dat ik haar 1e jaar helemaal ga scrappen en daarna iets minder.. heb ook teveel leuke foto's. Het wordt wel teveel werk, wil nog zoveel!!! Zoals gisteren ben ik 1,5 uur bezig geweest met 1 pagina.. ja zo wil het nog wel ff duren..hahaha...

Maarre jij maakt ook je eigen kerstkaarten enzo..?? Druk druk druk hoor. Ik denk dat ik met kerst maar een leuke foto van Jennifer doe!

Erg leuk te horen dat er nog meer scrappers zijn!!

gr. Ilone

Hoi,

dit is de double do xl!!!

Daar heb ik sinds gisteren dus de stansjes van het alfabet en de cijfers bij gekocht. Verder kan ik er mijn embossingmallen ook in gebruiken. Ideaal. Ik heb ook deze:

die kreeg ik van mijn man voor mijn verjaardag. Is ook superhandig.

Ik heb zoveel spullen dat ik de komende tien jaar vooruit kan. Morgen krijgen ze bij de lidl allerlei soorten hobbypapier en karton in de aanbieding dus dan ga ik ook weer inslaan.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

Ik had al ff gegoogled want ik was offcourse wel een beetje nieuwsgierig!! Ziet er echt wel heel erg stoer uit!!! Lijkt me ook wel leuk om daar mee te werken.. maar ja kan niet alles hebben.

Ik heb trouwens wel een abb. op de Pizzadoos van "Piens Atelier".. dan krijg ik elk kwartaal een pizzadoos met allerlei leuke spullen.. Vind ik ook weer helemaal te gek!! Kijk er ook echt naar uit dan..hihi...

Goed tip trouwens van de Lidl, ga morgen ook ff kijken!!!

gr. Ilone

Dat van die pizzadoos ken ik helemaal niet. Klinkt ook erg leuk!! Maar ik vrees dat mijn man gillend gek wordt als ik nog meer abonnementen afsluit.

De double do xl en de scrapboss staan ook regelmatig op mp! Scheelt vaak wel en meestal amper gebruikt.

Groetjes van marloes

hahaha kan me voorstellen, ik moet zeggen die Pizzadoos is niet goedkoop hoor!! Zo 35,- maar er zit echt wel veel spullen in. Ik doe dit 1 jaar en dan ga ik misschien wat anders doen. Magazine Scrap is ook errug leuk..

Ik kijk ook wel eens   op mp, maar voorlopig heb ik genoeg spullen en dit eerst maar eens een beetje opmaken...

Laatst een keer in Almere naar een scrapwinkel geweest, veels te leuk, mijn budget was eigenlijk iets te krap. Gelukkig ging mijn schoonmoeder (ook een echte scrapfanaat) mee en zo samen is het dan wel goed te doen!!!

Scrap jij alles of plak je het ook gewoon in...??

gr. Ilone

Terug
Bovenaan