@mamatorist

Sinds ik het scrappen ontdekt heb scrap ik alle foto's eigenlijk. Dat vind ik veel te leuk om te doen. Eind volgende maand is er een hobbybeurs hier in onze woonplaats en dan ga ik een van te voren vastgesteld budget verbrassen. De oudste twee krijgen ook wat geld en mogen zelf ook wat dingen kopen want die vinden het ook super. Ze hebben alletwee een map waar hun foto's gescrapt in zitten.

Groetjes van marloes

Druk jij de foto's zelf af of laat je ze afdrukken? Ik bestelde ze altijd bij de Albert Heijn maar heb eergisteren een nieuwe printer besteld (die komt hoop ik morgen) waarmee ik ze zelf kan afdrukken. Ik hoop alleen dat de afdrukken dan wel net zo mooi blijven als bij de AH! Nu zal ik vast nog veel meer foto's hebben om te scrappen. Heerlijk vooruitzicht!!!

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Ik druk me foto's af bij babyinfo.nl omdat het lekker goedkoop is! Kwaliteit is prima en het is makkelijk... Maar alleen als ik weer wat gespaard heb, de laatste keer was de bestelling 400 stuks ofzo.. en dan kost het maar 20 euro.. Is toch geen geld!!!!!!!
Soms druk ik ook zelf foto's af als ik het toch in een ander formaat wil hebben ... vooral kleine formaatje doe ik gewoon thuis!!
Heb nu eindelijk alle foto's ingeplakt.. dus ga binnenkort maar weer eens wat bestellen!!!

Heb je een printer gekocht waar ook een scanner inzit...DIe hebben wij dan en soms voor kaartjes ed is dat toch wel makkelijk!!!

Gr. Ilone

Hoi,

ik heb een all-in-one gekocht. Om precies te zijn de HP Photosmart C6280 All-in-one!!! Deze heeft losse kleureninktpatronen, dat vind ik ideaal omdat ik nu vaak één kleur op heb en de rest nog niet en dan toch de inkt moet vervangen. Deze inkt is ook niet echt heel duur. Veertig euro voor vijf kleuren en zwart en dan zit er ook nog honderdvijftig fotopapieren bij van 10x15! Los kost de inkt iets van tien euro per stuk. Die we nu hebben zijn rond de twintig euro per stuk, dus dat scheelt nogal.

Gisteren heb ik dynabyte gebeld en hij komt idd vandaag. Onze middelste zoon gaat gelukkig uit spelen uit school dus ik ben thuis als de tnt komt. De oudste komt nl zelf naar huis.

Groetjes van Marloes

Nou lekker hoor, kun je weer heerlijk je hobby uitoefenen..hihi...

gr. Ilone

Nou, ik heb de printer binnen en geïnstalleerd. Hij is echt super. Ik heb direct de schoolfoto's ingescand en afgedrukt. Die gaan morgen op de post naar de opa's en oma's!!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan