Mamatoriuk: Ff iets wat ik me eigen al ff afvraag... Hoe ben je aan de forumnaam gekomen??

A

Anoniem

Guest
Ja Marloes, het onderwerp zegt het al.
Ben een beetje nieuwsgierig.
Vind je naam apart, haha!!

Groetjes Debby.

Heb ik me ook al eens afgevraagd Marloes
haha
maar volgens mij is het Mama gevolgd
door de eerste 2 letters van de namen van haar kinderen.
De derde was nog niet bekend omdat ze ook
in haar zwangerschap al actief was op het forum dus
dat werd Uk !!     heb ik het goed??   hi hi

Dames toch, wat zijn jullie nieuwsgierig!!!!

Happy, je zit aardig in de buurt. De eerste twee letters zijn de eerste twee van de naam van mijn man, de tweede twee van mijn naam, de derde twee van de oudste, de vierde twee van de middelste en de vijfde twee hadden we omdat we de naam van ons kleintje nog niet wisten.

Nu jullie! Hoe komen jullie aan jullie nickname? Happy, ben je altijd zo blij? En debby, is dat je verjaardag (of je leeftijd )?

Groetjes van Marloes

Dan kunnen we net zo goed alle nicknames uit gaan leggen.
Die van mij is muis28.
Muisje werd ik altijd genoemd door mijn grote zus (7 jaar ouder) en 28 was ik toen ik in verwachting raakte van de oudste, samengevoegd muis28.

Liefs Saskia

Inge Flausmaus is uiteraard ook niet mijn echte naam. Deze naam hebben een paar forumdames voor de gein voor me bedacht. JAaaaaaaaren geleden hoor.  We waren toen zo melig dat we allemaal in huis tuin en keuken duits onze berichten schreven....(hilarisch) We hadden allemaal een semi duits klinkende achter(nick)name.

Eigenlijk ben ik deze naam vreselijk zat maarja hoe kom je ervan af..

x ing

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2007 15:43:41'));

En debby, is dat je verjaardag (of je leeftijd )?

Groetjes van Marloes

Whahahaha!!! Ja, heeft idd met mijn geboortedag en maand te maken.

29 sept. ben ik jarig, das dus de 9de mnd.

Groetjes Debby.

Twiki was de robot uit de oude science fiction tv-serie Buck Rogers die ik vroeger altijd geweldig vond!!

Terug
Bovenaan