Mamatoriuk: Ff iets wat ik me eigen al ff afvraag... Hoe ben je aan de forumnaam gekomen??

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2007 19:23:18'));

Inge Flausmaus is uiteraard ook niet mijn echte naam. Deze naam hebben een paar forumdames voor de gein voor me bedacht. JAaaaaaaaren geleden hoor.  We waren toen zo melig dat we allemaal in huis tuin en keuken duits onze berichten schreven....(hilarisch) We hadden allemaal een semi duits klinkende achter(nick)name.

Eigenlijk ben ik deze naam vreselijk zat maarja hoe kom je ervan af..

x ing

Ik vraag me bij jou altijd af of je nou echt Inge heet? Daar verbaas ik me meer over dan over dat Flausmaus. Omdat je het altijd afkort tot Ing. ik ken iemand die heet Ingrid en wordt altijd Ing genoemd.

Groetjes van Marloes

Tja en mamamene  is meer omdat ik van mijn ouders zo'n onmogelijke naam heb meegekregen dat het voor niemand is uit te spreken. Ik noemde mezelf vroeger altijd mene en ook mijn kinderen zeggen mene. Alleen als het nu te lang duurt voor ik reageer is het heel duidelijk mama chimene!!! wat ze zeggen.

En marloes ben je op het borstvoedingsforum mamatorist?

groetjes chimene

quote: mammamene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2007 14:54:05'));

Tja en mamamene  is meer omdat ik van mijn ouders zo'n onmogelijke naam heb meegekregen dat het voor niemand is uit te spreken. Ik noemde mezelf vroeger altijd mene en ook mijn kinderen zeggen mene. Alleen als het nu te lang duurt voor ik reageer is het heel duidelijk mama chimene!!! wat ze zeggen.

En marloes ben je op het borstvoedingsforum mamatorist?

groetjes chimene

Ja, ben je me tegen gekomen?

Groetjes van Marloes

ja ik dacht dat kan niet missen met zo'n forumnaam. Het ging volgens mij over het noteren van voedingen. Was even aan het struinen naar onderwerpen over bekkeninstabiliteit en bv.

groetjes chimene

hahah wat zijn jullie allemaal origineel met het
bedenken van nicknames.
tja, ikke... Happy... dat was het eerste wat in me
op kwam toen ik de nickname aanmaakte voor het
Zwangerforum, vorig jaar deze tijd !!!!
Zó happy als ik me toen voelde!

groetjes

Hoi, Inderdaad grappig hoe iedereen er aan komt. Vooral de vertaling naar het duits....dus huismuis....
Kaly is al erg lang mijn gebruikersnaam overal voor. Het zijn de eerste 2 letters van mijn zus en mijn naam.
Toen ik 2x een miskraam had gehad en weer zwanger wilde worden wilde ik niet herkend worden. Nu met Hidde mag de hele wereld het lezen. zo trots ben ik op mijn mooie ventje!
Groetjes Lynn

Tja, ik ben wat minder creatief geweest. Ik heet gewoon Marisa en 7 is (voor bijna de halve wereld) een geluksgetal. Het kwam meer doordat Marisa soms toch al bezet is en ik er dan toch een cijfer achter moest plakken. Is eigenlijk beetje random een 7 geworden...

Groetjes, Marisa

dag dames
ben ik ook weer ene keer.
ik heet Daniela, maar wordt door de meesten daan genoemd (is ook veel korter en makkelijker) en 77 is mijn geboorte jaar.
groetjes daan

Terug
Bovenaan