Mamavanbinkie

Ook ik breek even in :)
Ik zit ook in ronde 1 voor een 2e kindje. Heb al een zoontje van ruim 2,5 jaar.
Ik weet mijn cyclus nog niet, maar zit vandaag op dag 28 en nog niks. Heb wel het idee dat mijn broeken al strakker zitten, kan dat al?
Maar wacht nog wel een weekje met testen want ik vind het anders wel heel erg snel!

Succes allemaal!

Hallo allemaal,

Wat leuk allemaal rond dezelfde tijd, ik vind het hartstikke spannend,,,ik ben benieuwd bij hoeveel van ons het raak is,,,ik heb me bedacht dat ik echt niet kan wachten,,,morgenvroeg doe ik toch een vroegtest,,,moet op zich kunnen mijn eerste nod is dinsdag, is dus drie dagen ervoor...
@mirjam78 leuk om te hoen ik ben net zo oud als jou,,,en mijn zoontje is ook ongeveer 2,5 jaar.
@allemaal wel even laten weten he als jullie getest hebben!!!

mama van binkie

Hoihoi!

Ik ga morgenvroeg testen met een kruidvat-test. Als ik dan tenminste niet ondertussen mijn ongi heb gehad... Ook voor jou is het spannend mama van binkie! Morgen kan ik het waarschijnlijk niet laten weten, zijn de hele dag weg, maar zodra ik de kans krijg check ik hier even hoe het testen is afgelopen. Kan ik ook even laten weten hoe het hier is afgelopen!

Doei!

Ook ik ga jullie lastig vallen als het natuurlijk mag...
Ik zit in de 1e ronde voor mezelf voor mijn tweede kindje... Ik heb een al een zoontje van bijna 2,5 jaar.. En mijn eerste NOD is a.s. vrijdag.... Ik ben zo benieuwd of het in 1x raak is... Bij mijn eerste was het wel in 1x raak...

@Marientje81... En wat is de uitslag! Ik duim voor je!

IK duim voor jullie allemaal trouwens suc6!

Hallo allemaal zoals al in ander onderwerp aangegeven helaas vanmorgen een negatieve vroegtest,,,maar het stomme is dat ik me echt wel zwanger voel,,,de vraag is alleen of er nog een kans is dat ik mijn eerste nod toch positief test, deze is dinsdag pas...

En de overige dames?

Mama van binkie

Hoi dames!

Vanmorgen een negatieve test, maar ben niet ongesteld geworden, terwijl ik altijd heel regelmatig ongesteld ben... Snap er niks van!

Ben nog nooit een dag te laat geweest. Morgen maar weer testen denk ik... Raar he?!
@mamavanbinkie: Jammer dat je neg. getest hebt, maar het kan natuurlijk altijd nog...
@Patricia, ook jammer joh! Hopen dat de volgende ronde raak is...
Hoe lang is jullie cyclus?

Groetjes!

Nou ben vandaag ongesteld geworden. Was toch wel een teleurstelling besef ik nu pas, maar ja ben natuurlijk net pas gestopt met de pil en had altijd een onregelmatige cyclus dus., maar nu een cyclus na 29 dagen. Dan ga ik daar maar rekening mee houden en dan kunnen we over 1,5 week weer flink aan de klus :)

en jullie?

Terug
Bovenaan