mamma van MD en JA

Uhm, oei, ging dit onderwerp bijna de verkeerde kant op....

Ik had de vraag van mamma van MD en JA totaal niet opgevat als een verwijt ofzo maar ik denk dat mijn uitgebreide antwoord meer te maken heeft met het schuldgevoel dat ik zelf heb. Net alsof ik nog steeds naar mezelf toe moet verantwoorden dat ik stop. En het gekke daarvan is dat ik totaal niet van de bv-maffia ben ofzo want ik heb ook altijd gezegd dat moeder en kind het allebei leuk moeten vinden en zich er prettig bij moeten vinden. Zo niet, dan gewoon flesvoeding, helemaal prima!
Ik begrijp zelf dus ook niet zo goed waarom ik toch zoveel moeite met m'n beslissing heb. Of het ermee te maken heeft dat mijn zoontje veel langer bv heeft gehad... ik weet het gewoonweg niet.

Enne, waarschijnlijk zal het idd zo zijn dat als ik eenmaal ben overgestapt, ik blij zal zijn dat ik het gedaan heb!!! Heeeeeeerlijk om dan niet meer het gebrom van het kolfapparaat te moeten horen

In ieder geval jullie allemaal hartstikke bedankt voor het hart onder de riem!

Gelukkig dat we elkaar begrijpen!

Juul, ik snap dus wel dat je er moeite mee hebt om de beslissing te nemen. En ik vind het hartstikke goed van je dat je de keuze zo bewust maakt.
Je hebt er niets aan als je nu stopt en straks denkt....had ik maar dit of dat nog gedaan.

Je hebt nu echt alles geprobeerd dat binnen je vermogen ligt om bv te geven en het zit er dus niet in. Je kunt nu eenmaal niet doorzetten ten koste van alles!

Dus maak lekker die fles klaar en weet dat je echt je best hebt gedaan, jou valt echt niets te verwijten hoor!!

dikke knuffel mama van MD en JA

Terug
Bovenaan