Mamma, waarom .....?

Rebecca vraagt ook wel regelmatig "Waarom?" Maar over het algemeen vraagt ze vééééél meer "Wat is dat? Wat doe je?" Dus "Wat?" Als ik een antwoord geef is het goed. Ze gaat niet achter elkaar door zoals mijn oppaskindje....
Maar toen ik nog op het kinderdagverblijf werkte had ik wel veel "Waarom-vragers", daar werd ik weleens geirriteerd van.....maar ja, ze stoppen gewoon niet, ook al heb je er als volwassene soms echt even genoeg ervan, en ook al laat je het merken.

Succes met je "waarom-vrager"!!!!!

Groetjes, Marianne

Hier hoor ik de hele dag "mam, weet je?" en dan volgen er een hele verhalen over van alles en nog wat. Vermoeiend, zo'n mondje dat nooit stil staat. Nu snap ik wat mijn moeder heeft moeten doorstaan vroeger, haha.
Groetjes

hoe lang duurt het nog? Hoe lang is dat? lang of kort? Of een beetje lang en een beetje kort?
Wanneer mag ik weer naar Benjamin, het Hummelhoes en de gym? Hoeveel nachtjes slapen dan? Is dat morgen?
En idd waarom om de haverklap. Maar ook: hoe zeg je dat in het Engels? is dat Duits of frans of Engels?
Waar ligt de Noordpool? En de zuidpool?
Gaat de hele dag zo door, ze gaat nu niet voor niets 4 dagdelen per week naar de psz en 1x per week gymmen!

Terug
Bovenaan