<p>Hallo dames,</p><p>ik zit helemaal in de knoop. Mijn volledige zwangerschap was/ is een hel en heb geen steun gehad van mijn echtgenoot. Ik was voorzien voor gisteren maar ben nog niet bevallen. Hij is altijd met zijn vrienden en nooit thuis en heeft praktisch niets bijgedragen bij de aankopen voor ons kindje.</p><p>In tegendeel ik ben zelf fysiek mishandeld geweest door hem toen ik 7,5 maanden zwanger was. Ik heb op aandringen van mijn schoonzus klacht ingediend bij de politie. Hij was verbaasd dat ik dat gedaan had en heeft zich verontschuldigd en dat het nooit meer zou gebeuren... En ik ben erin getrapt.</p><p>Sindsdien was hij constant thuis en deed hij mee met de aankopen... Enkele weken geleden is hij weer in zijn oude gewoontes hervallen en komt thuis wanneer hij wil, helpt niet in het huishouden, kijkt helemaal niet om naar mij, laat hele dag niets van zich horen wetende dat ik op eender welk moment kan bevallen.</p><p>Ik weet nu niet als de moment is aangekomen of ik hem ga bellen om aanwezig te zijn bij de bevalling. Het gaat helemaal niet de goeie kant uit met ons en ik denk niet dat dit huwelijk stand gaat houden... Ik heb zoiets dat hij het recht niet heeft om deze geboorte mee te maken nadat hij mij 9 maanden door een hel heeft laten gaan...</p>