Man aanwezig bij bevalling na hevige ruzie???

Persoonlijk zou ik hem niet meer in mijn leven willen hebben. Je zegt zelf al ‘helaas trapte ik er in’. Dan besef je je heel goed dat deze relatie niet goed voor jou is en je kindje. Ik wil iemand bij mijn bevalling hebben die ik vertrouw, waar ik op kan steunen. Zo klinkt die vriend van je niet. Het is en blijft je eigen keuze; maar als je hem er niet bij wilt hebben zou ik er toch echt over na gaan denken om de relatie te verbreken. Alleenstaande moeder is niet ideaal maar zeker niet het einde van de wereld. 

Kies alsjeblieft voor jezelf en de kleine.
Dit is een bijzonder moment voor jou en die mag je echt niet laten verpesten door iemand die het niet eens waardig is om dit mee te maken.
Agressie naar een vrouw mag NOOIT.
Kan me echt niet voorstellen dat mijn man me ooit met 1 vinger aan zou raken, ook niet als foutje.
En als hij dat foutje wel begaat, is hij eerder de deur uit als dat hij sorry kan zeggen.
Heel veel sterkte in deze lastige tijd in ieder geval...

Heel moedig van je dat je dit verhaal deelt..
1 ding lijkt me heel erg duidelijk in dit verhaal. Je man is geen man, maar een jongen die nog wil chillen met zijn vrienden en het allemaal niet zo serieus neemt. 
Ik zou wachten met de beslissing tot je gaat bevallen. En zorgen dat er iemand anders van je naasten er sowieso bij is.
Voor mij komt het over alsof je al alleenstaande moeder bent. Aangezien "je man" zich nergens mee bemoeid en jou niet op nummer 1 zet. 
Denk goed na of je dit wilt en of je dit nog aan kunt. Hij behandeld je echt als oud vuil en excuses aanbieden.. in hoeverre kun je dar serieus nemen als het daarna weer precies hetzelfde is? als je een bord kapot laat vallen en je zegt sorry is het bord ook niet ineens weer heel! 

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat Je de kracht kan vinden om voor jezelf een goede keuze te maken.
X

Terug
Bovenaan