man boos voor test kopen

Bij twee weken overtijd is het heel normaal om te testen.

En wat nou ga naar de huisarts. Denk dat mijn huisarts me naar huis zou sturen en zou zeggen doe jij maar lekker zelf een test. Vraga me ook af of zo'n test wel vergoed wordt door je ziektekostenverzekeraar en als ie dat wel wordt, dan denk ik dat ie wel van je no claim afgaat, dus dan betaal je 'm nog.

Kijk als je nou iedere keer wil testen voor je NOD dan kan ik me voorstellen dat ie zegt wacht nou nog maar even, maar hijmoet toch ook nieuwsgierig zijn?

miep

Gevoelige borsten heb ik als ik onig moet worden dus da's een fabel dat alle zwangere vrouwen dat al gelijk hebben. 2 weken is lang genoeg dat als je gaat testen en je zwanger bent er vaak een positief resultaat komt!

heb je geen lieve vriendin of iemand die je in vertrouwen kan nemen en de kosten van de test op haar wil nemen? Het is maar € 6.50 ofzo.... dus wellicht kan je moeder of vriendin dat zolang wel even missen?

ik zou echt testen hoor, 2 weken overtijd is echt wel lang hoor! ik denk inderdaad dat de huisarts niet gaat testen omdat je de test niet van je vriend mag kopen.... er moet wel een medische rede voor zijn....

als je positief test ie is vast heel blij!!! hou jezelf dat maar voor!!

Misschien kan je wat geld bij elkaar scharrelen? (lege flessen inleveren ofzo?) of even bij iemand lenen met een smoesje waarvoor het is? En als ie dan negatief test dan zou ik gewoon niks zeggen over je test...

xxx snoopy

Je moet doen wat je zelf wil. Als we het advies geven om te testen omdat 2 weken overtijd ECHT lang genoeg is twijfel je omdat je je vriend niet kwaad wil maken. Kan ik me wel voorstellen hoor maar het gaat om een eventueel kindje en je wil toch dat als je zwanger blijkt te zijn het zo vroeg mogelijk weten zodat je daar rekening mee kan houden? Je kan wel advies vragen maar je beslist uiteindelijk zelf. En er zullen hier niet veel meiden zijn die zeggen 2 weken is te kort om al te testen.

ik ben gewoon bang dat hij het nog niet wilt, ik weet het niet meer hoor, hij zegt misschien zit het wel tussenje oren , nou denk dat ik er gewoon bij neer leg , en ik zie et wel me hoop is nu bijna op, heb geen zin er meer in om erover natedenken,  , hoe kan hij zo reageren, als ze gratis waren dan was er niks aand e hand bij hem , maar als het geld kost ojee, dan dnek ik van joh moet je niet aan kinderen beginnen, dan zegt hij weer ja hallo das anders , hij vind end at blijft ook zo bij hem , ik ken hem onder hands wel , dat je alleen een test koopt dat je dat alleen doet als je een abortus wilt , om er vroeg bij te zijn, ik kan dat niet aan zijn verstand brengen dat dat niet zo is. een maand w8 is voor hem genoeg duidelijkheid en als ik dikker wordt is voor hem een bewijs
, dat zegt hij,

Ik wil je vriend niet beledigen hoor maar hij is wel een beetje ouderwets.
Na een maand hoef je echt niet al dikker te worden! Een zwangerschapstest is een test om duidelijkheid te geven en om als je zwanger blijkt  er vroeg bij te zijn vanwege en niet voor abortus. Vriendin van mij is al 17 weken en die is nog geen paar kilo aangekomen! Het is jouw geld en jouw lichaam lijkt me maar oke!

Als mijn vriend zo zou reageren dan zou ik hem een schop onder zijn kont geven! (sorry hoor!) maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd...
ik vind het echt rot voor je...

toch....... zou ik testen! het is echt onredelijk als hij boos wordt om een BELANGRIJKE test!!

kan je niet zoiets zeggen van??? jij rookt??? van 2 pakjes sigaretten kan IK een test voor kopen! het is nog geen 7 euro!!........ dat bespaar je weer aan maandverband en tampons als je zwanger blijkt te zijn! tja.... je kan hem zoveel redenen geven! hij moet echt even wakker geschud worden...

sorry voor mijn reactie, maar je hoort saampies zooooo blij te zijn?!?! dit is echt geen toffe ractie van hem naar jou toe..

xxx snoopy  

Sorry, ik wil je vriend niet afkraken of zo, maar dit is toch echt te gek.
Als die van mij zo zou reageren, kreeg ie de wind van voren.

Ik kan me wel je goed voorstellen dat je enigzins bang bent om zijn reactie als ie weet dat wel een test hebt gekocht. Maar desondanks zou ik wel een test gaan kopen. Wel of niet met geleend geld.

Wat mij ook veel in mijn omgeving opvalt, is dat via de msn veel ruzie om niets ontstaat. Vaak omdat men de ander niet tegenoverzit, je ziet geen emotie of gemoedstoestand van iemand.

Heel veel sterkte en hoop dat je er uit komt met je vriend/man

Groetjes Noelie

Terug
Bovenaan