Man chat met andere meisjes???

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hallo allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben getrouwd en heb een dochter van 1,6 en woon samen met mijn gezin. Ik heb vannacht iets heel raar gezien in zijn mobiel. Hij chat met sexy meisjes ze delen hun foto’s met elkaar blablabla. Ik ben heel erg gechrokken ervan. Ik heb vandaag hem gevraagd waarom doe je zo. Hij zegt ik geef je alles, je hebt alles thuis, wat is jou probleem als ik met andere meisjes chatten.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Wat zouden jullie doen in zulke situatie en wat zou jullie reactie zijn??? Graag tips.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Groeten</p>

? ik zou zijn tas inpakken.. want ik heb daar persoonlijk problemen mee. Aan zijn reactie te lezen, gaat dit probleem niet opgelost worden.. bye bye!
Ik snap dat dit misschien nogal resoluut overkomt, maar ff serieus

? ik zou zijn tas inpakken.. want ik heb daar persoonlijk problemen mee. Aan zijn reactie te lezen, gaat dit probleem niet opgelost worden.. bye bye!
Ik snap dat dit misschien nogal resoluut overkomt, maar ff serieus

Nee dat is natuurlijk niet goed voor je relatie. Zal proberen een goed gesprek met hem te hebben. Het kan niet zo zijn dat hij je een huis geeft dus met andere vrouwen mag chatten ??

Als ie nu al niet inziet wat ie fout doet, vraag ik me af of ie het ooit in gaat zien. Succes ga voor het geluk van jou en je kind.

Terug
Bovenaan