Man chat met andere meisjes???

Ah wat erg dit voor jou... Jeetje zo'n rot situatie!
Nee dit kan echt niet. Wellicht beseft hij zich dat ook en reageerde hij uit een eerste impuls zo. Ik zou het er op een rustig moment toch zeker nog een keer over hebben en hem voor de keuze stellen. Wil hij blijven chatten met andere meisjes? Daar ben jij, hoe pijnlijk ook, toch echt te goed voor. Dan zou ik ook zeker vertrekken (of liever hem laten vertrekken)..
Heel veel sterkte! 

Wat naar dat je dit moet mee maken. Ik zou niet weten hoe ik zou reageren. 

Maar ik zou zeker eens met hem gaan zitten voor een serieus gesprek en de situatie eens omdraaien. Hoe zou hij het vinden als jij dat zou doen. Misschien realiseert hij zich dan beter hoe het zou kunnen voelen? 

Kan me voorstellen dat je hier behoorlijk van bent geschrokken! Denk dat je sws het beste rustig het gesprek aan kunt gaan en voor jezelf afwegen hoe ver je wilt gaan als hij dit wil blijven doen. Verbreek je daarvoor je huwelijk of zijn er misschien afspraken over te maken wat wel/ niet kan?
De vraag waarom hij het doet vind ik niet geheel onbelangrijk, als hij iets mist in de relatie kan hij hier nu wel mee stoppen maar dan gaat dat waarschijnlijk toch een keer opbreken.. Misschien zijn er manieren om weer dichter bij elkaar te komen (mocht dat niet al zijn want dat weet ik uiteraard niet!) of samen te zorgen dat jullie beiden voldoende aan jullie "trekken komen".   Veel succes ermee! 

Blijf je grenzen aangeven. Want binnen een gezond, niet open relatie, kan dit niet.
Ik zou zelf graag willen weten waar zijn behoefte vandaan komt. Want het klinkt alsof hij jou kost en inwoning geeft en in ruil moet jij maar nemen dat hij -soort van- vreemdgaat.
Vindt hij dat jullie een relatie hebben of is dat eigenlijk doodgebloed? 
Als jij dit niet goed vindt en je voelt je er slecht bij, geef je grenzen aan. Jij bent alle liefde van de wereld waard en een man die jou niet zo waardeert, verdient jou niet. Laat je niet ondermijnen en je zelf vertrouwen stuk maken. Vertrek desnoods tijdelijk en probeer middels therapie elkaar terug te vinden.
Maar zijn reactie is niet gezond! En vergeet jezelf niet.

Ik heb het geluk dat ik niet van mijn vriend afhankelijk ben. Dus ik zou zeggen: "Prima! Chat met andere vrouwen, slaap met andere vrouwen. En vooral; WOON bij andere vrouwen. Laat al die andere vrouwen je was doen, je eten klaar maken en je huis schoonmaken! Deze vrouw helpt je alleen nog met je spullen te pakken."
Als je wel afhankelijk bent, zou ik apart gaan slapen en alles op alles zetten om zo snel mogelijk weg te kunnen en zelfstandig met de baby te leven. 

Wat een nare situatie... het enige advies wat ik je kan geven is om harde grenzen te stellen hierin, als je het eenmaal 'pikt' laat je het in feite toe en ziet hij niet in dat dit gedrag niet kan.
heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan