man doordeweeks weg

Ik heb niet echt een vraag, baal gewoon een beetje. Ben sinds januari bezig om zwanger te worden. En ik bedacht me vandaag: hoe kan ik ooit nog een keer zwanger worden??? Ik heb een onregelmatige cyclus op het moment en mijn man is alleen maar in weekenden thuis. Hij is internationaal chauffeur namelijk. Bij mijn vorige zwangerschappen deed hij ander werk, kwam gewoon alle dagen thuis. Nu moet ik dus gewoon een eitje hebben in een weekend. En anders hoop ik maar op de vakantie, dan is ie drie weken thuis. We wachten dus maar gewoon af. Morgen denk ik er vast niet meer zo over na (hoop ik). We zijn natuurlijk nog niet lang bezig. Relax. Iedereen die ook hoopt op een zwangerschap wens ik veel succes.

Hoi hendrika

Ik ken dat gevoel wel een beetje mijn vriend is militair en is ook heel erg vaak weg ivm oefeningen cursussen enz.
Je moet inderdaad maar net geluk hebben.
Zelf heb ik ook een super onregelmatige cyclus.
ik baal inderdaad ook van de combinatie.

groetjes patricia

Hoi Hendrika,

Ik ken het gevoel inderdaad ook wel, mijn vriend is brandweerman (24 uurs dienst) en in onze eerst periode moest hij precies op de bewuste dagen werken...... Het liefst zou ik willen dat hij dan een dag of 5 vrij heeft, maarja.......

Groetjes Sandy

Hoi,

mijn vriend is ook internationaal vrachtwagenchauffeur en ik vind het ook niet meer zo leuk sinds we met kindjes bezig zijn!Wanneer moet ik ooit zwanger raken??????

hij zegt:komt wel goed!rustig blijven!
ja leuk, maar ik zie een probleem en hij nog niet!

nou word ik dus niet ongie, dus dat moet eerst weer op orde zijn en dan zien we wel weer verder!

na ja het is echt niet leuk als je man/vriend dit beroep heeft, maar aan de andere kant geniet ik er ook weer erg van als hij weekends thuiskomt en ik door de week mijn eigen dingen kan doen!

nou tot horens, wij moeten maar wat contact houden dacht ik zo!misschien hebben we wat aan elkaar!

liefs fem

Ik moet er niet aan denken dat ik straks alles alleen zou moeten doen. Je hebt dan wel famillie en vrienden, maar het zou toch wel lekker zijn als er ook iemand anders zou zijn die 's nachts zijn bed uit gaat als er 1 ligt te brullen ofzo. Lijkt me zwaar vermoeiend.

Neem aan dat jullie hier allemaal wel bij stil hebben gestaan, maar ik denk dat het erg zwaar zal zijn.

Kan je trouwens niet wat zaad in de vriezer of koelkast bewaren? Heb je toch nog wat in huis als je mannetje er op het juiste moment niet is.

Nee hoor, dat werkt niet, dat kunnen ze alleen in het ziekenhuis, met stikstof. Zoals wij het thuis kunnen bewaren, moet het op lichaamstemperatuur blijven en binnen twee uur geínsemineerd worden. Ga het alsjeblieft niet proberen vanuit de koelkast of vriezer, je zou een infectie kunnen oplopen daardoor!!

Hendrika, Sandy en Femke, ik weet helaas ook geen tip om jullie te helpen.

Terug
Bovenaan