Man gaat vreemd

Nou hij is niet heel nwtjes geweest en ik ben savonds weg gegaan toen hij aan het draaien was dus de kids en hele hebben en houwe gepakt en naar mijn ouders gegaan!
Na veel praten 3dgn later terug gekomen en zitten in relatietherapie... hij is hard aan zichzelf aant werken! Hij is fysiek niet vreemd geweest maar op alle andere gebieden wel! Gelukkig doet hij voortaan echt zijn best voor mij

WOW!!

Ik zit dit echt te lezen en denk bij mezelf volgens mij is mijn vent echt een heilig boontje..............of maakt liefde blind?
Ik heb een samsung en volgens mij kan zo een app dan helemaal niet, maar wauw wauw wauw!!
Daar gaat je roze wolk. En ook die gevoelens van misselijkheid en trillingen en boos en verdrietig ik kan het helemaal voelen.
Ik zou in dit geval van Sofie Rose nog helemaal niks doen aan confronteren. Ik zou ook echt afwachten en kijken hoe ver deze gesprekken gaan. Kijk ik vind ook dat iedereen er anders in staat in hoe ver je grenzen zijn maar ik vind whatsappen en sportfoto's doorsturen niet vreemd gaan. Ik zou het wel verdacht vinden als hij er verdacht over doet. Dus als hij zou ontkennen dat hij met andere vrouwen appt of als hij inderdaad zijn telefoon niet aan je af wilt staan als jou batterij bijna dood is bijvoorbeeld.
Dat festival zou me wel zorgen baren dan ook hoor... Ik zou echt afwachten op een betrap momentje. En anders... is het misschien inderdaad dat je het erger kunt maken met de gedachtens en vermoedens die je hebt die er misschien helemaal niet zijn. Lastig... niks doen zolang je geen zekerheid hebt, je maakt meer kapot dan lief is. Heb je zekerheid..dan moet jij het kapot maken. Althans, ieder zn eigen besluit maar bij mij kom je er niet meer in als hij dat zou flikken.
Hoe is het afgelopen bij iedereen?!?!

Dag Sofia heftig wat je moet mee maken. Wat ik zou doen is gewoon zeggen dat je het gevoel hebt gehad dat hij vreemd gaat en dat je daar door een app hebt gedoulaud en hebt gekeken of het echt zo was en dat je alles hebt gelezen en gezien wat hij gezegt heeft. Ik vind dat hij vreemd is gegaan want ik heb zo iets van waarom moet hij überhaupt contact hebben met zijn ex ? K zou denken van heeft hij niet genoeg aan mij? Ik zou het eerlijk gezegt niet lang gepikt hebben en hem gelijk op ze plek zetten.

hoi k-imm,

ik heb ook een samsung en de app werkte perfect, en wat betreft dat jou man een heilig boontje is.. dat dacht ik ook,, niet om je te ontmoedigen maar als ik het in mijn omgeving zeg wat er gebeurt is staat iedereen te steigeren en niemand had dit van MIJN man verwacht.. naja helaas pindakaas het gebeurt toch allemaal..
ik ben erg blij dat hij er wel echt werk van maakt en het nu eigelijk beter is als voor het hele gebeuren.. nu hopen dat het zo blijft natuurlijk want onzeker en jaloers ben ik super erg..
ik heb inmiddels allang de app verwijderd maar ja zou het liefste toch weer downloaden om hem zo af en toe nog is in de gaten houden ondanks dat hij ander nummer heeft..

Terug
Bovenaan