Man is beetje 'klaar met de zwangerschap' (?)

hallo!

gister heb ik ook ruzie gehad met mijn vriend.
omdat hij vond dat ik raar reageerde.
en dan zeg ik 's avonds iets over zijn gedrag en had ik het helemaal weer gedaan.
en ik moet wel alles goed vinden hoe hij tegen mij praat?

Zat zijn kan ik niet zeggen maar hij is wel blij als het straks weer gewoon is.
Maar ik denk ook dat het wel voor de meeste mannen man eigen is hoor!
Tips probeer dingen mbt de zwangerschap op het juiste moment te sprake te brengen.......of gewoon zeggen verder niet op ingaan en later op terug komen wil hier beide nog wel eens helpen.
Komt allemaal goed

liefs louise

me man is het nog niet zat ik ben de gene die het zat is..

me man zit nu wel snel in de zenuwen als ik last heb van me rug,bekken of buik..
hij is ontzettend bezorgd en mag van hem alleen nog maar genieten en verder helemaal niets..

hij leeft er erg naar toe en hij geniet dagelijks van het trappen en van me buik..en heeft bijna elke avond een onder onsje met zijn zoon haha

Hallo,

Mannen beleven de zwangerschap veel meer op afstand...(net of ze op de zijlijn staan...)
Zij voelen niet letterlijk wat wij wel voelen ....,het groeien ,zwaarder worden(om de dag door te komen) en de schoppen/bewegingen van de kleine
Ik ben zwanger van de derde ,beide keren smolt hij toen hij ze in de armen had en had veel respect voor 'onze zware klus ,de spruit op aarde zetten'.
Over het algemeen genomen zijn mannen minder spraakzaam over gevoelenskwesties...
Waarschijnlijk draait ook jouw man/vriend wel bij..
Succes.... (Wij vrouwen snappen elkaar wel,dat lucht zo nu en dan lekker op !!) Lietje

Terug
Bovenaan